• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Display gebruiken en stuurwielbediening enz

Hallo,

ik heb een pioneer ub4000 gekocht welke ik in mijn corsa c heb geplaatst.

Ik heb de originele radio eruit gehaald en zoon framepje gekocht voor een enkel din radio.

nu zit ik met de volgende vragen/problemen:

1. mijn antenne kabel is anders kan ik hier een andere stekker op drukken?

2. mijn stuurwielbediening werkt niet meer.

3. kan ik ook info op mijn display laten verschijnen?

4. ik heb 2 brede stekkers aangesloten maar op de originele zaten 3 is die 3e voor display en stuurbediening? kan ik hier dan een verloop stekker ofzo voor krijgen?

5. waar krijg ik mijn + kabel door het schutbord heen kan geen opening of een rubbers ofzo vinden.

alvast bedankt. :D

He blue dragon, super site en super links!!

ben zelf met de audio van me corsa c bezig en hier vind ik werkelijk alles wat ik zoek/zocht!:thumbup

Ik vind daar niets voor een Opel Omega B1 met stuurwielbediening voor een Medion (MD 82223) autoradio... :cry

Kan je mij misschien nog enkele sites/adressen geven?

Groetjes,

Seth

@Seth. Voor een medion radio is geen mogelijkheid om stuurwiel bediening te maken. Als je dat echt wilt zul je voor een ander merk radio moeten gaan. Jvc. Pioneer. Gr jack

He blue dragon, super site en super links!!

ben zelf met de audio van me corsa c bezig en hier vind ik werkelijk alles wat ik zoek/zocht!:thumbup

Let wel op dat er maar een handje vol radio's zijn die de TID/MID sturing ondersteunen.

Dit vindt je vaak niet terug in de beschrijvingen !

Ik vind daar niets voor een Opel Omega B1 met stuurwielbediening voor een Medion (MD 82223) autoradio... :cry

Kan je mij misschien nog enkele sites/adressen geven?

Groetjes,

Seth

@Seth. Voor een medion radio is geen mogelijkheid om stuurwiel bediening te maken. Als je dat echt wilt zul je voor een ander merk radio moeten gaan. Jvc. Pioneer. Gr jack

Let wel op dat er maar een handje vol radio's zijn die de TID/MID sturing ondersteunen.

Dit vindt je vaak niet terug in de beschrijvingen !

Terug
Naar boven