• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Display meldt "Remvoeringen"

Ik heb de auto 35000 km geleden gekocht, bij een opel-deawoo bedrijf. Er zijn toen wel nieuwe schijven op gegaan maar of de sensors zijn vervangen weet ik niet. En ja er zit wel een behoorlijke roestige rand aan de schijven. Het zou dus kunnen dat de roest tegen de sensor is gekomen. Maar toen ik vorige week keek zat er ongeveer 3mm tussen sensor en schijf, tussen blokken en schijf ongeveer 5 mm. Ik heb ook het kabeltje gevolgd tot de stekker en zag geen breuk. Zal nog eens kijken naar de stekker, wordt wel in het weekend.

Thanx Marcel

Ik heb al weer enige tijd geleden beide kabeltjes bij het aansluitstekkertje doorverbonden maar de melding in het display bleef. Zitten er nog meer stekkertjes die een storing kunnen geven?

Marcel

nee, Controle remvoeringen alleen 1 of 2 sensoren bij de wielen.

deze doorverbinden, dan moet de melding weg zijn.

willem

ik had ze gewoon met een stuk koperdraad doorverbonden maar de melding bleef te zien in het display. Nu is inmiddels alles weer aangesloten maar ik ga me steeds meer irriteren dat ik die melding moet wegklikken. Zoals Wim-V6 al eerder zei: als het erop zit moet het werken.

Marcel

Weet iemand inmiddels al waar die kabeltjes te koop zijn en wat ze kosten?

Ik heb er ook in ieder geval 1 nodig voor een astra g uit 2003.

Terug
Naar boven