• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dit is een mooie vectra

wagnas

Post vaak
Daar mijn volgende auto zeer waarschijnlijk een Vectra C wordt kijk ik regelmatig wat er aan Vectra's te koop is overal. :thumbup

Over het algemeen kom je alleen maar standaard auto's tegen op Autotrader waar ik het meeste kijk. Maar opeens zag ik dit en wou het jullie niet onthouden. Mischien kent iemand de auto? Klik de link hieronder voor meer pics en gegevens.

http://www.autotrader.nl/auto/kopen..._model=vectra&paginaNummer=2&total=193&pos=35" onclick="window.open(this.href);return false;

Opel-Vectra-Hatchback-Benzine-Blauw-003--14995653-Medium.jpg

Deze heeft volgens mij al meerdere keren in korte tijd te koop gestaan...

hij is hier op deze manier al vaker voorbij geschoven.

willem

Deze heeft volgens mij al meerdere keren in korte tijd te koop gestaan...

hij is hier op deze manier al vaker voorbij geschoven.

willem

volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

Pas nog gezien op onze vorige maandmeeting. Hij heeft hem ingeruild voor een Punto ivm de hoge kosten. Ik u2u je zometeen even zijn hyves. Kan je het hem zelf vragen.

Pas nog gezien op onze vorige maandmeeting. Hij heeft hem ingeruild voor een Punto ivm de hoge kosten. Ik u2u je zometeen even zijn hyves. Kan je het hem zelf vragen.

@DeMeistah wrote:volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

Deze heeft rondgereden in Helmond .. degene van de vec heb ik op msn zitten.

Idd hij wou kleiner gaan rijden ivm met het vele kilometers rijden.

@DeMeistah wrote:volgens mij kwam de laatste eigenaar uit bergen op zoom of omgeving en ken ik hem wel. en anders lijkt zijn vectra er verdomd veel op

Deze heeft rondgereden in Helmond .. degene van de vec heb ik op msn zitten.

Idd hij wou kleiner gaan rijden ivm met het vele kilometers rijden.

Goh,mooi dat ik mijn eigen auto hier zie :thumb

Is zeker een hele mooie auto,maar ben wel even aan het onderhandelen geweest.

Kilometerstand is 243000,en er zaten 4 gladde banden onder.

Goh,mooi dat ik mijn eigen auto hier zie :thumb

Is zeker een hele mooie auto,maar ben wel even aan het onderhandelen geweest.

Kilometerstand is 243000,en er zaten 4 gladde banden onder.

Terug
Naar boven