• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit is een oplichter

origineel gepost door opelkadetje

nou een update, ben eventjes langsgeweest en de buit is binnen:P

ik belde aan, hij woonde in een flatje... vroeg wat ik moest haha.. dus ik zei hem vrolijk dat ik een irmscher onderlip kwam halen en hij wist gelijk waar ik het over had.

ja uhm ik kom beneden dus hij naar beneden ja sorry bla bla enz en aub hier is de lip.

lip meegenomen en klaar...

heeft wel wat schaafplekken.. maar ja neem aan dat ie gespoten moet worden>? gescheurd is ie in ieder geval niet.

we handelen dit verder wel via u2u af ;)

Hier heb ik even geen woorden voor ....:vertag Prachtig:thumbup:thumbup Stephan hartelijk bedankt alvast voor de moeite:wors

We zien elkaar binnen kort;) laat het wel weten via U2U!

puik geregeld kerel ookvan mij :thumbup:thumbup

en mischien heeft hij nu geleerd dat niet iedereen

van zijn praktijken is gediend.en dat ze dit soort

reacties kunnen verwachten.

vgr tonsr.

jups.. denk idd niet dat hij verwacht had dat er ineens iemand voor zn deur zou staan... verbouwereert...had eigelijk ff moeten filmen lol

Goede actie! :thumbup

Eerlijkheid duurt het langst.

origineel gepost door TonSR

het komt steeds weer voor dat er betaald wordt en niet geleverd

mischien is het mogelijk om een speciaal topic te openen

vgr tonsr.

Zo'n topic mag er van mij gerust komen.

Zowel met negatieve als met positieve ervaringen dan.

;)

jups.. denk idd niet dat hij verwacht had dat er ineens iemand voor zn deur zou staan... verbouwereert...had eigelijk ff moeten filmen lol

:jerry

Maar hoe zag hij eruit ...Postuur lengte??

@de wit: Nee die dacht de buit is binnen,tis niet de eerste die hij flest op een opelforum.:fy1

goed man, maar hou hem in de gaten,wellicht probeert hij weer zoiets.

heb je gezegd dat je de volgende keer weer langs komt:jerry:jerry

haha hij was ongeveer 1m75 (kop kleiner dan ik lol)

licht getinte huidskleur (tja de halve wijk daar)

lelijk roze shirt aan (beetje gay)

en was zeker 20 kg te zwaar...(misschien was hij wel zwanger ipv zn vriendin)

verder reed hij een honda accoord met chrome bling bling velgen.. die hij toch maar weg reed toen ik de spoiler kwam halen (misschien dacht ie dat ik ter vergelding wat daarvan zou meenemen)

maargoed beetje vaag figuur..

:jerry Zeker goed geregeld .

Jammer dat het niet in 1 keer goed geregeld kan worden :(.

EN had zijn gezicht ook wel willen zien :P

haha hij was ongeveer 1m75 (kop kleiner dan ik lol)

licht getinte huidskleur (tja de halve wijk daar)

lelijk roze shirt aan (beetje gay)

en was zeker 20 kg te zwaar...(misschien was hij wel zwanger ipv zn vriendin)

verder reed hij een honda accoord met chrome bling bling velgen.. die hij toch maar weg reed toen ik de spoiler kwam halen (misschien dacht ie dat ik ter vergelding wat daarvan zou meenemen)

maargoed beetje vaag figuur..

licht getinte huidskleur,beetje gay ... dus met andere woorden een hopeloos figuur :jerry

Ja ik heb hem in huis

Ja ik heb hem nu hier binnen liggen hij moet gespoten worden en er zit een scheur in aan de zijkant maar het wordt gemaakt... dus komt goed ikke blij:thumbup

EIND GOED AL GOED

Stephan vriend hartelijk bedankt namens mij en me vriendin voor de inspanning om dit tot een goed eind te brengen... Kijk dit is een man die voor je in de bres springt en dat war deer ik ten zeerste :vertag:thumbup:thumbup:thumbup Hier zijn geen woorden voor:P

Nogmaals bedankt mocht je ooit in de buurt komen hier je bent welkom voor een bakkie koffie samen:)

Jeroen bedankt voor het rijden namens je firma :thumbup :jerry

grtz nova en stoeipoes

kerel.. en stoeipoes lol.. geen probleem, ben blij dat ik eventjes wat kon doen om te helpen.

hoop dat als ik ooit in zo'n situatie zit dat er ook mensen zijn die kunnen helpen.

hobby betaalbaar en leuk houden is de voornaamste opzet.

Elkaar helpen in dit soort situaties is fijn natuurlijk.

Je mag van geluk spreken dat je je onderdeel uiteindelijk nog gekregen had.

Ik ben 1x opgelicht voor 30 euro.. Toen naar de politie geweest, werd ik gewoon weggestuurd omdat ze er toch niks mee deden.

Zelf had ik alle mails bij in chronologische volgorde. Tevens wat gegevens die ik bij elkaar gescharreld had :angel :angel

Thuis alles maar neergegooid, en op een gegeven moment belde de politie vanuit Den-Haag naar mij! Ze hadden de man opgepakt ivm meer dan 30 zaken, en ze verzochten mij vriendelijk om alsnog aangifte te doen. Ik heb me hele verhaal verteld dat ze me in Helmond gewoon wegstuurde, en daar is achteraf ook nog een rapport voor gekomen.. Maar die man hebben ze 2uur extra vast kunnen zetten voor mijn oplichting :P

De agent die ik telefonisch sprak vond het gewoon triest dat ze die man wederom (had ie vaker gedaan) een paar dagen konden vastzetten. Maargoed, uiteindelijk komen ze vanzelf iemand tegen :)

Terug
Naar boven