• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dit is mijn monza v8

deze is bj 2-84 en ligt een echte opel motor in een 5.4 diplomaat en hij is netjes op kenteken

P1010256.jpg

P1010255.jpg

P1010254.jpg

P1010257.jpg

P1010258.jpg

P1010259.jpg

P1010260.jpg

en hij is gewoon op benzine

deze rekord met een 2.4 rij ik elke dag in op lpg

ook met alles erop

P1010264.jpg

P1010262.jpg

P1010261.jpg

P1010114.jpg

P1010128.jpg

:wors Heb m tijdje terug zien rijden 's avonds achter de V&D in enschede!

Man wat een geluid heeft dat ding! Echt GE-WEL-DIG!:wors:wors:wors

Maakt veel goed!

origineel gepost door monzarijder

komt door die bult op de kap en de binnen kant maar ja die bult moet anders komje niet weg met die v8 kwa hoogte

Je had het wat mooier kunnen maken door de vorm wat aan te passen en er een echte luchthapper van te maken. Wellicht als je er een ander filter op zet ( zoals de V8 met LPG ook hebben) dat je er beter mee wegkomt.

Interieur vind ik 3x niks (sorry, maar dat is mijn mening, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak) beetje knullig airbrushwerk zullen we maar zeggen.

Verder mooie en aparte monza.

Die bult is maar een lelijk ding en haalde ik er nu nog af,persoonlijke mening dan en men had ook een andere V8 kunnen nemen die wel paste bv Australische V8,s die liggen standaard in een Senator chassie en passen 100% daarin met geen uitstekende delen door de kap.(zult wel het stuurhuis moeten veranderen gok ik wil je zo,n australische V8 erin hebben)

en het interieur is zeker niet mijn smaak vind het meer verneukt dan opgewaardeerd,verder is het een mooie Monza die niet rot is in een mooie kleur.

airbrushwerk dat zat er in ik vind het ook niks er komt ook een ander in en die bult kom ik echt niet mee weg wat de motor moest ver naar voren en dit is een smallblok een 327cui ik heb ook al een diesel motorkap gehad maar wilde ook niet wel als ik de auto op lpg doe dan past een deisel kap wel maar ik hou deze op benzine

Je kunt toch alleen het verloop van lpg erop zetten, dus zonder de LPG venturi. Dan zuigt hij mooi aan over het filter en je kunt een dieselkap monteren. Super zou ik zeggen.

dash er gauw uit,verder wel een dikke bak,heb hem te koop zien staan.

Die dikke d kadett die nu op marktplaats staat is die ook van jou,zo te zien op de foto naast je rekord en monza

Niet mijn smaak, zeker de motorkap niet en het interieur. Ik hou van origineel.

Voor de rest een strakke auto, en zeker een mooie kleur. De V8 zou voor mij niet hoeven, ik ben bang dat de motor op den duur de auto uitelkaar trekt.

Wielen en de kleur zijn wel oké.

Dat drukke dashboard (kleuren) doet me pijn aan de ogen, zou ik zeer zeker vervangen door origineel.

En dan die kap ja, ik zou er alles aan doen om daar ook een origineel exemplaar te plaatsen, of gewoon een rond gat waar de filter in past. (ik zeg maar wat)

idd apparte auto motor is super intrieur moet je van houden

idd alleen jammer van de kap .mischien vindt je er ooit andere oplossing voor

jij bent toch rinus ?

ik vind m wel mooi eigenlijk, aleen dat interieur is een beetje 1990.

Motorkap moet je denk ik in het echt zien!!

origineel gepost door eddepet007

idd apparte auto motor is super intrieur moet je van houden

idd alleen jammer van de kap .mischien vindt je er ooit andere oplossing voor

jij bent toch rinus ?

ja ik ben rinus

monza is blijkbaar al weg, staat nu te koop bij ene arjan, en dat is toch een andere aanbieder

als de monzarijder hier op het forum.

die arjan heeft me nog wel een partij onderdelen voor senator en mona a

Terug
Naar boven