• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit is pas een auto!!

Astraman

Woont hier bijna
image.php

bild.lasso

Kwist dat Opel wel wat extreme wagens gebouwd had vroeger maar dit... :o

Opel 260ps

Bouwjaar 1914

12 liter 4 cilinder 16 klepper

Boring van 120mm, oftwel, die zuigers zijn zo groot als een spindel met 50 cd's :D

Vermogen 260pk bij 3200 toeren, toen net zoveel als finland in die tijd.

Topsnelheid 250 km/h

Remmen..??..maak maar dat je wegkomt anders heb je 1000 kilo gietijzer in je gaffel.

[youtube]2RtkqQxM8GU[/youtube]

Check die kleppen (1:49 iets anders :P) op en neer gaan als dat ding rijdt!!

Bij mijn laatste bezoek aan Opel aan de Bahnhofstrasse, heb ik dat groene monster daar niet gezien.

Ook niet in het Opel hoofdtgebouw aan de Friedrich-Lutzmann-Ring.

Dit was in September 2010 bij de Open dag van Opel, ook bij mijn andere bezoeken aan Opel heb ik hem nog nooit gezien.

Ik vermoed dat de auto in Berlijn staat bij Opel.

Bij mijn laatste bezoek aan Opel aan de Bahnhofstrasse, heb ik dat groene monster daar niet gezien.

Ook niet in het Opel hoofdtgebouw aan de Friedrich-Lutzmann-Ring.

Dit was in September 2010 bij de Open dag van Opel, ook bij mijn andere bezoeken aan Opel heb ik hem nog nooit gezien.

Ik vermoed dat de auto in Berlijn staat bij Opel.

Jah berlijn en Russelsheim wisselen onderling af. Toen ik in Berlijn was bijv stond daar de Manta concept en de CD-Concept. Ze hebben ergens een kelder waar dal die wagens staan (sommige van hier zijn daar welleens in geweest) en die staat ramvol one-offs, allemaal speciale auto's. Zoveel-miljoenste, concepts. Ze wisselen die modellen welleens, net als in een museum.

Jah berlijn en Russelsheim wisselen onderling af. Toen ik in Berlijn was bijv stond daar de Manta concept en de CD-Concept. Ze hebben ergens een kelder waar dal die wagens staan (sommige van hier zijn daar welleens in geweest) en die staat ramvol one-offs, allemaal speciale auto's. Zoveel-miljoenste, concepts. Ze wisselen die modellen welleens, net als in een museum.

dik apparaat!! zo heb je er toch ook 1 van BMW? Is alleen geen officieel model geweest. maar zelfbouw.

met originele ouwe zooi overigens.

Terug
Naar boven