• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit moet ik even met jullie delen

Sja, die bodykit is een standaard DTM style kit. Zie je met regelmaat voor een relatief prikkie op Ebay staan.

De onderlipjes die daar bij horen vind ik nog best leuk. De rest is mij iets te gek.

Wat de euro's betreft probeert de eigenaar gewoon de kosten van het verbouwen er weer uit te halen. Financieel een total-loss dus, want een Calibra wordt er eigenlijk nooit duurder op als er aan geprutst is.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, of wanneer de wagen volledig uitgebreid is naar full options en alle Irmscher opties er op b.v.

Interieur is echt zonde gewoon. Zal ook verre van comfortabel zijn in dat ding. Ladingen lawaai enzo, door gebrek aan stof.

Hij kan de wagen beter terugbouwen naar origineel (of zoveel mogelijk origineel) en dan de aanbouwdelen los verkopen. Levert meer op als een compleet pakket.

origineel gepost door Fearless

Kijk naar de "huizen" er om heen.........

Kijk maar lekker verder als je een calibra zoekt

Huizen.... LOL :jerry

Mare, dat zou ik ook nooooooit voor dat ding uitgeven.

Moet ik wel bekennen dat ik vaak genoeg veeeeeeeeeeel lelijkere Calibra 's heb gezien.

origineel gepost door Fearless

Kijk naar de "huizen" er om heen.........

Kijk maar lekker verder als je een calibra zoekt

Huizen.... LOL :jerry

Mare, dat zou ik ook nooooooit voor dat ding uitgeven.

Moet ik wel bekennen dat ik vaak genoeg veeeeeeeeeeel lelijkere Calibra 's heb gezien.

Een echte coureur vervangt z'n ruiten voor plexiglas platen met een schuifje voor frisse lucht!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat geld uitgeeft aan een afzichtelijke calibra. Een turbo met nog 4000 te besteden lijkt mij een betere keuze. Persoonlijk vind ik het hoogste bod wat er nu staat al te veel.

Een echte coureur vervangt z'n ruiten voor plexiglas platen met een schuifje voor frisse lucht!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat geld uitgeeft aan een afzichtelijke calibra. Een turbo met nog 4000 te besteden lijkt mij een betere keuze. Persoonlijk vind ik het hoogste bod wat er nu staat al te veel.

mmm tjah .. er zitten wel veel manuren in .. over smaak valt niet te twisten ... reken maare eens uit al die uren voor het spuitwerk ... alleen al .. als je het nou mooi vind of niet ..

mmm tjah .. er zitten wel veel manuren in .. over smaak valt niet te twisten ... reken maare eens uit al die uren voor het spuitwerk ... alleen al .. als je het nou mooi vind of niet ..

Terug
Naar boven