• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dit onderdeel van een gaskabel los verkrijgbaar?

asconahobbyist

Woont hier bijna
Zoals de titel al zegt,dit deel van de gaskabel (sorry voor de crappy foto) wat je op de gasklephevel klikt,is zoiets los verkrijgbaar??? Of is er een manier om dit te hergebruiken om op een andere gaskabel te plaatsen?

Grotefoto-E8QPHICQ.jpg

Kabeltje van de sloop halen met zo een kopje Ascona-c 1.6i 1.8i, 2.0i

Kadett-E 1.3i 1.4i 1.6i 1.8i 2.0i 2.0-16v

Corsa-a 1.2i 1.3i 1.4i 1.4i-hp 1.6i 1.6i-hp

Astra-f alle 8kleppers behalve 1.4S

1.7TDS 1.8-16v 2.0-16v

etc etc

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Das dus het punt,al die kabels zijn veel te lang,heb er nu een andere te lange inzitten,en die blijft doordat ie in een lus zit steeds hangen.deze is voor een automaat en die is 20 cm korter,en niet meer nieuw te koop

Ik ga op de sloop wel ns kijken voor een Corsa gsi,die van die link had ik al gezien,die is te kort,mijn binnenkabel is 55 cm

@louwe,een nieuwe is dus nergens meer leverbaar.

Terug
Naar boven