• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dit WAS mijn astra 1.6 16v lpg g3

dit was mijn opel astra

1453889404_6_DWIN.jpeg

1453889418_2_IH_9.jpeg

@Astraman wrote:Das mooi shit, niemand gewond?

neej gelukkig niet ben nu trotse eigenaar van weer een opel astra g lpg g3 automaat

dit was de boosdoener

1453893016_6_Rl0N.jpeg

Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten.

@roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald!

die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer

@koenelsenaar wrote:@dion87 wrote:die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer

En zo is het...

maar het zelfde geld voor bromfietsers die op de weg moeten.

waarom zouden ze die 45 moeten laten lopen, terwijl iedereen zich er dan aan ergert.

die opgevoerde brommers rijden veel lekkerder mee, laat ze lekker allemaal 70 lopen.

Laat ze eerst maar eens de verkeersregels begrijpen voordat ze de weg op gaan...

Scooters en brommobiels zijn beide kl*te dingen...

Gelukkig was er niemand gewond,

want zoiets kan ook heel anders aflopen.

@kwuyts wrote:Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten.

@roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald!

jah zkkr wat denk jij dat die heb ik weer verkocht DOM!!!!!! heb nu weer een astra na 4 maande

Beetje inlevingsvermogen...

Hij rijdt op voorrangsweg, brommobiel komt van rechts en voegt toch in. Bam, Astra klapt er achterop. Lijkt me goed kunnen.

Terug
Naar boven