• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit wil ik toch even delen

dan heb je echt geluk gehad.

Zal wel heel raar geweest zijn om daar een wrak bij de garage achter te laten en vervolgens weer naar huis te rijden.

Hoop dat alles goed/netjes wordt afgehandeld en dat jullie er geen lichamelijke klachten aan overhouden.

gr

Marcel

Ik zeg: niet kopen :jerry

Maar effe serieus: hoop dat het niet te erg gesteld is met jullie nek en rug wat enkel de tijd kan uitwijzen. Eens je ermee sukkelt, blijf je ermee sukkelen...

Jezus wat een verhaal zeg zal je maar gebeuren,inderdaad wat al velen zegen hou je lijf en dat van je vriendin in de gaten.

Mijn vrouw is 10 jaar geleden ook vanachter door een busje aangereden en heb toen ingestemd met een schadeloos stelling.

Tot op de dag van vandaag heeft ze nog steeds last van haar nek en rug loopt nog steeds bij de physio.

Wat een pech,en geluk dat jullie in een grote auto zaten!

Hopelijk houden jullie er niets aan over,sterkte.

Komt dus wel vaker voor dat er iets misgaat tijdens een proefrit.

M'n zusje kreeg ook geen voorrang van een MB sprinter,toen ze een proefritje aan het maken was met een Alfa.

Gelukkig niemand letsel,wel een beetje rommel ;)

ongelukje.jpg

Ze had er gelijk maar ééntje besteld, toen ze weer terug was bij de garage,vanwege de goede kreukelzone :thumb

Jan je bent een pechvogel.. rij je samen in een mooie vec krijg je ditte!! is wel een vette klapper geweest!

Sterkte samen

Das balen inderdaad. En inderdaad alert blijven bij spierpijnen e.d Die huis artsen schepen je tegenwoordig echt met van alles af. En balen juist dat het met die auto was. Want tja eerlijk gezegd. Veel soeps tot 1000 euro zal er wel niet zijn. Zoals je zelf vast heb gemerkt. Als je dan net eentje vind die okey lijkt. En dan zoiets gebeurd is dat wel erg klote :)

Gelukkig gaat het met ons steeds beter.

Spierpijn word minder en we worden ook bewegelijker.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Enigste zorg tot nu toe, is dat we voor dinsdag een auto moeten hebben.

Dus met spoed op zoek.

Onze laatste keuze is een scenic uit 97.

Kan je der geen lennen tijdelijk. En waarom perse een 2.0 a groter. Vaak is er zat mis met grotere motoren en de obdeehoud is ook duurder. Aan eet auto van 800 kan zo voor 400 bijvoorbeeld kapot bij gaan

Een grotere auto ivm toekomst plannen.

En een zwaardere motor omdat ik dat fijner rijden vind.

En omdat ik dan een aanhanger er achter kan hangen.

En eventueel een caravan.

Gelukkig zijn jullie lichamelijke klachten al minder aan het worden.

Maar het moet lukken om een Opel te vinden voor € 800,00 tijdens dit paas weekend. Des noots zoeken we op de auto sites mee om er een te zoeken.

Probleem is vaak dat de auto's te ver weg staan.

Wij willen rond omgeving Eindhoven, weert, den bosch kijken. Anders zitten we te ver er vandaan.

autoweek dat is toch dat blaadje wat gesponsord word door alles wat uit korea of japan komt?

Die lullen maar japaner 1 heeft 5 sterren van de eurocam crachtest ja in hun klasse. Geloof me elke aygo, corrola of wat voor japaner ook verliest van een antieke Omega die in zijn tijd 4 sterren in zijn klasse behaalde.

Daarom deze:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Ultiem rijgenot van Opel en sterk als een tank! Caravan, aanhanger zand, boottrailer alles word zonder problemen van zijn plek getrokken.

Terug
Naar boven