• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dit word mijn c kadett ratstyle

hanskadett

Post veel
eindelijk heb ik hem hij was al primergrijs met een matzwarte kap en 4 cm verlaagd uiteraad gaat hij nog veel lager komen er verbreed stalen velgen onder(13inch) komen er nog blokjes op het dak en grote maltezerkruizen op beide deuren bij deze vraag ik tevens alle mensen die nog stickers hebben waar niets mee gedaan word deze te doneren ook zoek ik nog een ouderwets imperialletje en andere oude meuk ook zijn extra ideen nog steeds welkom

king:king::D:kewlpics:kewlpics:agent:agent:cool::cool:king::thumbup:P:D

:jerry:jerry

Mooie Kadett!, Ik zal je vast wel een keertje zien als ik in de buurt ben.

Ik zoek ook nog leuke stickers voor de Corsa van mij :D

Vind het nu maar een raar verhaal man,

zou ruilen met je...maar ondertussen was je al bezig met dit ding heb in de gaten. En ik maar tijd vrijhouden.

Moet je hem niet ff overschrijven??? 1-10-09 laatste keer over geschreve?

die kachelpot gaat er idd onderuit krijgt een side pipe maar alles met zijn tijd eerst koppakking maken is ook slecht

koppaking slecht?? kapot of niet hahah slecht kan nie:P

maar leuk ding zo.mooi -85 verlagen 13 inc er onder verbreed staalimperial er op en klaar

ok koppakking dood:(olie bij koelvloeistof maak ik van de week als ik weet hoe heb ik nog nooit gedaan en ik moet het buiten doen met slecht weer is dat geen optie

Terug
Naar boven