• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit zou ik wel eens willen weten...

Flpke

Post vaak
Ik zou wel eens willen weten hoe lang dat jullie erover doen om de dist. riem te vervangen van je c20xe.

Moet de mijne volgende week eff doen en aangezien ik geen tijd heb wil ik dat eff goed in plannen..

ligt er een beetje aan in welke auto, en wat je onder vervangen bedoelt.... ( dus incl wp en t ontluchten van t systeem enzo )

ik doe t altijd lekker op mn gemakkie... uurtje of 3-4 incl ontluchten enzo zit ie er altijd wel in

origineel gepost door sw16v

tijdje terug nog bij m Atje gedaan. trek er maar 3/4dag voor uit.

is geen pretje!

in een auto waar de motor in hoort origineel valt het wel wat mee.

hahaha, ik had t je gezegt... eerst heel blij smsen dat t eitje was... todat de waterpomp eruit moetst:vertag:P

origineel gepost door mr-turbo

in een A- ascona , minuutje of 20 :)

jaa daar ligt die dwars erin kom je via de voorzijde makelijk overal aan:P

groeten Twan

in mn B corsa toch wel een dagje, heb ervoor gekozen blok uit te bouwen en dan weer in te bouwen gaat sneller en minder gekloot dan de waterpomp er niet uit krijgen...

ik zit is mee te lezen... is dat zo lastig dan, nooit op gelet:wtf

ik heb het blok compleet gemonteerd nadat ik alles vernieuwd heb..

distr is er al meerdere keren af geweest..omdat ik de olie pomp een mm scheef had zitten.. :o

:hmmz

uhh ik zou blok ondersteunen(karretje met wielen) steunen los gooien

blok opzij .... of kan je er dan nog niet bij..:vertag

ik kan dan wel gebruik maken van een brug..

altijd makkelijke info dit.. voordat ik er zelf aan moet..:thumbdown (heb een kort lontje als het om mijn eigen auto gaat)

Terug
Naar boven