• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

Dkadett84

Post weleens wat
Dkadett84 Topic

Mijn auto's:

1. D kadett 2.0 16v uit 1984 (project)

C20XE M2.8 met 155 pk

Verlaging van voor 13 cm / achter 8 cm

GTE interieur

Brocks B5 14' met dunlop 195-45-14

Smoke verlichting

Irmscher einddemper

2005 overgespoten van grijs naar zwart..

dkadett2016vpower.jpg

Auto komt zelden buiten.. Enkel met het meetingseizoen.. Staat momenteel weer geschorst voor de wintermaanden..

-

2. Kadett GSI 2.0 8V uit 1987 (Project)

C20NE met 115 pk

Verlaging van 60-40

Brocks B5 14' met dunlop 195-45-14

Remus 2x11 cm

Smoke verlichting

001-2.jpg

Auto is momenteel in niet al te beste staat dus geschorst en in diepe slaap..

Er zullen wel wat jaren overheen gaan maar ooit zal deze kadett gsi zijn mannetje weer staan..

-

3. Kadett E 1.2s uit 1985 als daily driver

Verlaging van 60-40

Champion Interieur

Smoke verlichting

Brock B5 14' Toyo 195-45-14

kadettupdateerik.jpg

-

4. Kadett D 1.2s (project van mijn meisje)

Verlaging van 4 cm

GTE interieur

Smoke achterlichten

Witte knipperlichten

Uiteraard zelfde velgen als onder mijn D kadett 16v en mijn daily.. Soort Brock-verslaving :P

colinda.jpg

-

5. Astra F station 1.6 uit 1997 als daily driver .. Niets bijzonders maar rijd gewoon heerlijk.. Wel met diverse opties..

002-5.jpg

Grt

Respect dat je de Kadett GSI niet afschrijft maar gaat herstellen. Ze worden toch wel erg schaars.

Blijft hij in Noord-Holland staan of komt hij weer naar huis?

Kadett 1.2 is ook fun en ziet er zo redelijk goed uit!!

Respect dat je de Kadett GSI niet afschrijft maar gaat herstellen. Ze worden toch wel erg schaars.

Blijft hij in Noord-Holland staan of komt hij weer naar huis?

Kadett 1.2 is ook fun en ziet er zo redelijk goed uit!!

kijk eens aan!!! daar staat je mooie wagenpark dan!!

en het staat ze allemaal goed die brock B5

mooi champion interieur in je daily....

en elke keer als ik je Dtje zie wordt ik benieuwd hoe bruut hij gaat worden :vertag

je ziet me binnenkort wel weer verschijnen als mijn Dtje weer rijdt en mee kan doen met de "grote" jongens.

grtz jens

kijk eens aan!!! daar staat je mooie wagenpark dan!!

en het staat ze allemaal goed die brock B5

mooi champion interieur in je daily....

en elke keer als ik je Dtje zie wordt ik benieuwd hoe bruut hij gaat worden :vertag

je ziet me binnenkort wel weer verschijnen als mijn Dtje weer rijdt en mee kan doen met de "grote" jongens.

grtz jens

origineel gepost door nl-tuning

Heey is dit niet iets voor je daily kadett???

mis wat voor jou;)

Groeten nick

ouwe handelaar :jerry :thumbup

Heey is dit niet iets voor je daily kadett???

mis wat voor jou;)

Groeten nick

ouwe handelaar :jerry :thumbup

@GlennGSI altijd eerst aan andere denken he':thumbup, zal misschien wel van pas komen:D

haha idd :P forum leden eerst toch :thumbup

@GlennGSI altijd eerst aan andere denken he':thumbup, zal misschien wel van pas komen:D

haha idd :P forum leden eerst toch :thumbup

@sebbe-GSI

Komt goed, met een beetje geluk zie je hem binnenkort ook even live als ik mijn kadett gsi in jullie loods ff op kom zoeken :D

@ Yves475

Ik zal het even in mijn achterhoofd houden, Eerst maar eens een nieuwe deur zien te regelen ;)

@ NL-tuning

Bedankt man, en we zien elkaar binnenkort wel bij jullie nieuwe loods ! :thumbup ,

grtz

@sebbe-GSI

Komt goed, met een beetje geluk zie je hem binnenkort ook even live als ik mijn kadett gsi in jullie loods ff op kom zoeken :D

@ Yves475

Ik zal het even in mijn achterhoofd houden, Eerst maar eens een nieuwe deur zien te regelen ;)

@ NL-tuning

Bedankt man, en we zien elkaar binnenkort wel bij jullie nieuwe loods ! :thumbup ,

grtz

Bedankt voor de leuke reacties :thumbup

@ The undertaker: De kadett gsi staat inmiddels alweer wat maandjes thuis gestald bij mijn vriendin op het erf.. Kan er simpelweg geen afstand van doen.. Heb er gisteren nog een half uurtje ingezeten :D

@ Bordeaux Beauty: De daily mist idd nog de booskijkers maar ik heb een beetje tijdgebrek om die 50 km richting jouw af te reizen :P .. Zodra mijn agenda het toelaat neem ik contact met je op !

@ Jens: Ja bijna allemaal op Brock B5.. Ben beetje verslaafd aan dat type velg haha.. Ik verwacht je op de stoep zodra jouw kadett klaar is..:P

@ NL-Tuning : Zeker wel interesse hoor.. Ik stuur je een u2u over de veerpootbrug..

-

Gisteren voor de Daily E kadett een Sebring 1 x 90 mm aangeschaft.. Dit weekend even er onder hangen..

Foto volgt !

Bedankt voor de leuke reacties :thumbup

@ The undertaker: De kadett gsi staat inmiddels alweer wat maandjes thuis gestald bij mijn vriendin op het erf.. Kan er simpelweg geen afstand van doen.. Heb er gisteren nog een half uurtje ingezeten :D

@ Bordeaux Beauty: De daily mist idd nog de booskijkers maar ik heb een beetje tijdgebrek om die 50 km richting jouw af te reizen :P .. Zodra mijn agenda het toelaat neem ik contact met je op !

@ Jens: Ja bijna allemaal op Brock B5.. Ben beetje verslaafd aan dat type velg haha.. Ik verwacht je op de stoep zodra jouw kadett klaar is..:P

@ NL-Tuning : Zeker wel interesse hoor.. Ik stuur je een u2u over de veerpootbrug..

-

Gisteren voor de Daily E kadett een Sebring 1 x 90 mm aangeschaft.. Dit weekend even er onder hangen..

Foto volgt !

Terug
Naar boven