• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

huh?? erik jij was toch altijd van de dubbele pijpjes?? :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

staat goed zo hoor :angel mooi bakkie blijft het!!

heb je al een to do lijstje voor je Dtje?? :P

grtz jens

@JVV - Kan heel goed dat jy me daar hebt gespot want dat is mijn woonplaats :thumbup .. Heb jouw overigens niet voorbij zien komen..

@Bordeaux Beauty - Bedankt man.. Die enkele sebring is nog een aandenken aan mijn aller-eerste kadett gsi die ik ooit gehad heb ;)

@jens276 - De dubbel-loops remus shotgun hangt onder de witte gsi :P .. Voor de 1.2 heb ik toch liever een ietwat bescheiden demper..

Een to-do list voor de D kadett heb ik op dit moment niet.. De auto staat lekker te overwinteren onder zijn karport...

-

Tevens afgelopen zondag nog wat leuks gekocht via marktplaats.. Een in nieuwstaat verkerend zeer compleet champion interieur..:D ..

Grtz

@JVV - Kan heel goed dat jy me daar hebt gespot want dat is mijn woonplaats :thumbup .. Heb jouw overigens niet voorbij zien komen..

@Bordeaux Beauty - Bedankt man.. Die enkele sebring is nog een aandenken aan mijn aller-eerste kadett gsi die ik ooit gehad heb ;)

@jens276 - De dubbel-loops remus shotgun hangt onder de witte gsi :P .. Voor de 1.2 heb ik toch liever een ietwat bescheiden demper..

Een to-do list voor de D kadett heb ik op dit moment niet.. De auto staat lekker te overwinteren onder zijn karport...

-

Tevens afgelopen zondag nog wat leuks gekocht via marktplaats.. Een in nieuwstaat verkerend zeer compleet champion interieur..:D ..

Grtz

Update

De grijze kadett heeft weer nieuwe apk.. En heeft 2 prachtige schade-vrije champion stoelen gekregen voor zijn 25e verjaardag.. Foto volgt nog :) Achterin is de bank er uit en komt een ex-wedstrijd-installatie voor terug..

Gister ook even een gsi spoiler gemonteerd.. Volgend weekend even in je de juiste kleur spuiten en meteen een gsi achterbumper er op schroeven.. De sportuitlaat moest er even af voor de apk maar komt er weer terug onder..

spoiler.jpg

De kadett gsi staat inmiddels op een setje 15'' borbet S velgen..

gsi20-8v.jpg

De astra station heeft wat minder geluk gehad.. Iemand deed een poging om mij in het donker in te halen in een flauwe bocht op een dijk.. Ziet een tegenligger over het hoofd en drukt mijn astra letterlijk opzij..

Schade.jpg

Grt

zo heb jij even geluk gehad! de schade had veel erger kunnen zijn!!

die velgen onder de gsi staan m netjes hoor!

Update

De grijze kadett heeft weer nieuwe apk.. En heeft 2 prachtige schade-vrije champion stoelen gekregen voor zijn 25e verjaardag.. Foto volgt nog :) Achterin is de bank er uit en komt een ex-wedstrijd-installatie voor terug..

Gister ook even een gsi spoiler gemonteerd.. Volgend weekend even in je de juiste kleur spuiten en meteen een gsi achterbumper er op schroeven.. De sportuitlaat moest er even af voor de apk maar komt er weer terug onder..

spoiler.jpg

De kadett gsi staat inmiddels op een setje 15'' borbet S velgen..

gsi20-8v.jpg

De astra station heeft wat minder geluk gehad.. Iemand deed een poging om mij in het donker in te halen in een flauwe bocht op een dijk.. Ziet een tegenligger over het hoofd en drukt mijn astra letterlijk opzij..

Schade.jpg

Grt

Hey Pat, Ja tot mijn verbazing is de schade aardig beperkt gebleven.. Gebeurde met zo'n 50 km per uur.. Duitse degelijkheid :)

Gelukkig rijd hij ondanks de krassen en een klein deukje er geen centje minder om :)

Vond zelf de brocks beter staan onder de gsi, maar daar kon hij niet mee op een oplegger.. Maar met deze borbets heeft hij net wat meer bodemvrijheid..

Je krijgt btw nog een pb van me..

Grt

[rquote=1829334&tid=136507&author=Dkadett84]Hey Pat, Ja tot mijn verbazing is de schade aardig beperkt gebleven.. Gebeurde met zo'n 50 km per uur.. Duitse degelijkheid :)

Gelukkig rijd hij ondanks de krassen en een klein deukje er geen centje minder om :)

Vond zelf de brocks beter staan onder de gsi, maar daar kon hij niet mee op een oplegger.. Maar met deze borbets heeft hij net wat meer bodemvrijheid..

Grt[/rquote]

hey erik,

weer een update?? ;)

hoestie ermee? ehmmm gsi op een oplegger.... wat gaat er mee gebeuren dan?? of heb ik ergens overheen gelezen?!

grtz jens

zo heb jij even geluk gehad! de schade had veel erger kunnen zijn!!

die velgen onder de gsi staan m netjes hoor!

Hey Pat, Ja tot mijn verbazing is de schade aardig beperkt gebleven.. Gebeurde met zo'n 50 km per uur.. Duitse degelijkheid :)

Grt

[rquote=1829334&tid=136507&author=Dkadett84]Hey Pat, Ja tot mijn verbazing is de schade aardig beperkt gebleven.. Gebeurde met zo'n 50 km per uur.. Duitse degelijkheid :)

Grt[/rquote]

hey erik,

weer een update?? ;)

hoestie ermee? ehmmm gsi op een oplegger.... wat gaat er mee gebeuren dan?? of heb ik ergens overheen gelezen?!

grtz jens

Klopt als een bus..!

De gsi gaat februari naar een andere stallingsplek via Nick van Nl-Tuning.. Aangezien de apk al 1.5 jaar is verlopen ga ik niet het riskeren om met de kadett te gaan rijden.. Vandaar dat de gsi op een oplegger moet kunnen..

Planning is om hem een jaar te stallen en daarna volledig uit elkaar te gaan halen en opnieuw op te gaan bouwen..

Onder de karport bij mijn meisje op het erf waar mijn gsi nu nog staat komt haar rode D kadett te staan en wordt enkel bij mooi weer en opelmeetings van stal gehaald.. Zij rijd dagelijks met de astra station..

Grt

kijk eens aan!! ben erg benieuwd wat het gaat worden met de witte GSI ;)

ik zal binnenkort wel weer eens een keertje langsrijden.... als het mee zit met de eigen kadett :angel

grtz jens

Jens, Verwacht geen gekke dingen hoor..!

De auto moet weer exact zo worden als op de 2e foto in dit topic.. Helaas heb ik er nu echt geen tijd voor om aan deze kadett te gaan beginnen.. Liefst wil ik dit ook doen als mijn meisje en ik op onszelf wonen.. En onze eigen garage hebben voor de kadetts.. We hebben nu weliswaar thuis ook ruimte maar heb liever me eigen sleutelplek waar niemand last van me heeft.. Vandaar de keuze om de gsi nog een jaartje uit logeren te brengen..

Ook zal ik diversen werkzaamheden uit moeten gaan besteden omdat ik zelf niet kan lassen..

Verder wil ik geen toeters en bellen-auto, maar het moet gewoon weer een pure oldksool Opel Kadett GSI worden..

In de tussentijd kan ik mooi de puntjes op de i gaan zetten bij mijn D kadett 16v zodat deze echt helemaal klaar is..!

Ik zie je binnenkort wel verschijnen met hopelijk je D kadett.. Koffie/Cola staat klaar !

Grt

Klopt als een bus..!

De gsi gaat februari naar een andere stallingsplek via Nick van Nl-Tuning.. Aangezien de apk al 1.5 jaar is verlopen ga ik niet het riskeren om met de kadett te gaan rijden.. Vandaar dat de gsi op een oplegger moet kunnen..

Planning is om hem een jaar te stallen en daarna volledig uit elkaar te gaan halen en opnieuw op te gaan bouwen..

Onder de karport bij mijn meisje op het erf waar mijn gsi nu nog staat komt haar rode D kadett te staan en wordt enkel bij mooi weer en opelmeetings van stal gehaald.. Zij rijd dagelijks met de astra station..

Grt

dat is toch juist mooi.... old school gsi'tjes ;)

ik zal volgende week m'n best gaan doen met de kadett :angel

hopelijk rijdt hij naar behoren eind januari :D

grtz jens

Terug
Naar boven