• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

De demper hing netjes in zijn rubber.. Enkel zit er 2 cm verschil in de diameter van de eindemper t.o.v. de middendemper..

Ingezaagd en dikke klem er op en klaar.. Bijna gasdicht en de rest flink ingesmeerd met de welbekende uitlatenkit..

Uitlaat zat erg stevig, enkel vond de keurmeester de bevestiging toch niet degelijk genoeg..

Beetje muggenzifterij, toch maar even op safe gespeelt en even de standaard demper er onder gehangen..

grt

Vergis je niet in de schade die je kan hebben!!

2 jaar terug iemand achterop de A gehad en geen zichtbare schade, was met zeer lage snelheid gebeurt.

Uiteindelijk toch 1500 euro schade :o

Gelukkig wel alles gelijk via schadeformulier geregeld.

De demper hing netjes in zijn rubber.. Enkel zit er 2 cm verschil in de diameter van de eindemper t.o.v. de middendemper..

Ingezaagd en dikke klem er op en klaar.. Bijna gasdicht en de rest flink ingesmeerd met de welbekende uitlatenkit..

Uitlaat zat erg stevig, enkel vond de keurmeester de bevestiging toch niet degelijk genoeg..

Beetje muggenzifterij, toch maar even op safe gespeelt en even de standaard demper er onder gehangen..

grt

Vergis je niet in de schade die je kan hebben!!

2 jaar terug iemand achterop de A gehad en geen zichtbare schade, was met zeer lage snelheid gebeurt.

Uiteindelijk toch 1500 euro schade :o

Gelukkig wel alles gelijk via schadeformulier geregeld.

Hey Erik,

Moet nog even kijken voor die gsi bumper. Maar ik geloof dat ie er nog wel is. Mocht de schade onverhoopt toch erger zijn dan fixen we dat wel. Kan bij de buurman wel een pomp ophalen om m uit te pompen.

gr mark

Hey Erik,

Moet nog even kijken voor die gsi bumper. Maar ik geloof dat ie er nog wel is. Mocht de schade onverhoopt toch erger zijn dan fixen we dat wel. Kan bij de buurman wel een pomp ophalen om m uit te pompen.

gr mark

@ Corsa_GSI

Soms sta je idd versteld van de 'onzichtbare' schade.. Gelukkig worden de meeste schadegevallen netjes afgehandeld.. Maar ik heb net de pech iemand te treffen die nauwelijks de Nederlandse taal beheersd :(..

@ Markkie,

Ja, ik kom binnenkort op de koffie bij je en neem me vrouwtje ook wel even mee.. Ben ook wel benieuwd naar je nieuwe huis en garage voor de kadetts ;) Dan haal ik meteen die onderdelen bij je op..

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om naar eventuele verdere schade te kijken.. Maar als dit zo is, doe ik graag een beroep op die pomp van je buurman ..

Ik bel je van de week man !

@ Mr. Bone

Ben in korte tijd al erg gehecht geraakt aan die rolkooi haha :P..

[rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

:D[/rquote]

is net wat je zoekt ?

@ Corsa_GSI

Soms sta je idd versteld van de 'onzichtbare' schade.. Gelukkig worden de meeste schadegevallen netjes afgehandeld.. Maar ik heb net de pech iemand te treffen die nauwelijks de Nederlandse taal beheersd :(..

@ Markkie,

Ja, ik kom binnenkort op de koffie bij je en neem me vrouwtje ook wel even mee.. Ben ook wel benieuwd naar je nieuwe huis en garage voor de kadetts ;) Dan haal ik meteen die onderdelen bij je op..

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om naar eventuele verdere schade te kijken.. Maar als dit zo is, doe ik graag een beroep op die pomp van je buurman ..

Ik bel je van de week man !

@ Mr. Bone

Ben in korte tijd al erg gehecht geraakt aan die rolkooi haha :P..

[rquote=1846883&tid=136507&author=Dkadett84]Hey Jerk,

Bedankt voor het complimentje haha..

Dan heb ik jouw OPC ook gespot inderdaad.. Een erg mooi exemplaar met een importkenteken ?? Ik dacht idd nog toen je ineens naast me zat, Hé, een dikke Opc !

Helaas een klein stukje verder duwde er 2 mannen hun oude mazda bij mij er-op.. Achterbumper is krom en staat flink ver naar binnen gevouwen..

Na een een ontkenning dat ze het niet gedaan hadden en een 'woordenwisseling' in gebrekkig nederlands besloten ze er snel vandoor te gaan..

Gelukkig wel het kenteken genoteerd..

Gister aangifte gedaan :( Maar verwacht hier verder weinig van..

Hoop met het kenteken het adres te kunnen achterhalen.. Dan regel ik het wel op mijn manier :thumbup[/rquote]

Klopt,

de mijne komt uit Duitsland :thumbup

Mooi kut dan dat ze achterop hebben gezeten,

ik hoop voor je dat de schade mee valt

[rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

is net wat je zoekt ?

[rquote=1850625&tid=136507&author=jblfreak][rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

is net wat je zoekt ?[/rquote]

inderdaad

[rquote=1846883&tid=136507&author=Dkadett84]Hey Jerk,

Bedankt voor het complimentje haha..

Dan heb ik jouw OPC ook gespot inderdaad.. Een erg mooi exemplaar met een importkenteken ?? Ik dacht idd nog toen je ineens naast me zat, Hé, een dikke Opc !

Helaas een klein stukje verder duwde er 2 mannen hun oude mazda bij mij er-op.. Achterbumper is krom en staat flink ver naar binnen gevouwen..

Na een een ontkenning dat ze het niet gedaan hadden en een 'woordenwisseling' in gebrekkig nederlands besloten ze er snel vandoor te gaan..

Gelukkig wel het kenteken genoteerd..

Gister aangifte gedaan :( Maar verwacht hier verder weinig van..

Hoop met het kenteken het adres te kunnen achterhalen.. Dan regel ik het wel op mijn manier :thumbup[/rquote]

Klopt,

de mijne komt uit Duitsland :thumbup

Mooi kut dan dat ze achterop hebben gezeten,

ik hoop voor je dat de schade mee valt

[rquote=1851129&tid=136507&author=Mr. Bone][rquote=1850625&tid=136507&author=jblfreak][rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

inderdaad[/rquote]

evt mag mijne weg aangezien ik toch twijfel

[rquote=1850625&tid=136507&author=jblfreak][rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

inderdaad

Terug
Naar boven