• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

[rquote=1851129&tid=136507&author=Mr. Bone][rquote=1850625&tid=136507&author=jblfreak][rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?

:D[/rquote]

is net wat je zoekt ?[/rquote]

inderdaad[/rquote]

evt mag mijne weg aangezien ik toch twijfel

Afgelopen weekend nogmaals een andere set velgen gekocht voor de Opel Kadett Gsi..

Borbet S 8J velgen met V-profiel Uniroyal banden

Afb000-1.jpg

grt

Yo erik hoeveel opeltjes heb je wel niet:P

mooi man die rolkooi dikke dett gaat wel wat worden

zie je wel een keer voorbij komen ;)

suc6 met je projectje

Laterzzz

Afgelopen weekend nogmaals een andere set velgen gekocht voor de Opel Kadett Gsi..

Borbet S 8J velgen met V-profiel Uniroyal banden

Afb000-1.jpg

grt

Hey Martijn,

Heb zelf op mijn naam 4 opels staan.. En mijn vriendin heeft voor haar zelf ook nog een Kadett D..

De 2 D kadetts blijven sowieso in elk geval in ons bezit.. Zit voor ons veel 'emotionele' waarde aan vast..

De kadett gsi wil ik ook graag behouden ivm zijn historie..

De Astra F en Kadett E zijn echt onze dagelijkse auto's en zullen op lange termijn wel een keer plaats moeten maken voor wat anders..

Maar minstens de komende 10 jaar blijft de daily kadett ook nog :P

grt

Yo erik hoeveel opeltjes heb je wel niet:P

mooi man die rolkooi dikke dett gaat wel wat worden

zie je wel een keer voorbij komen ;)

suc6 met je projectje

Laterzzz

Hey Martijn,

Heb zelf op mijn naam 4 opels staan.. En mijn vriendin heeft voor haar zelf ook nog een Kadett D..

De 2 D kadetts blijven sowieso in elk geval in ons bezit.. Zit voor ons veel 'emotionele' waarde aan vast..

De kadett gsi wil ik ook graag behouden ivm zijn historie..

De Astra F en Kadett E zijn echt onze dagelijkse auto's en zullen op lange termijn wel een keer plaats moeten maken voor wat anders..

Maar minstens de komende 10 jaar blijft de daily kadett ook nog :P

grt

Update :)

Sinds deze maand weer wat tijd gevonden om mijn daily kadettje aan te pakken..

Afgelopen weekend met mijn vader de koppakking vervangen en meteen alle vloeistoffen ververst..

017-14.jpg

Ook aan de voorzijde compleet nieuwe remmen gemonteerd inclusief nieuwe remklauwen..

Champion stoelen vervangen voor 2 die 99% schade-vrij zijn..

069-1.jpg

De originele bumpers vervangen voor gsi bumpers..

Planning:

Voorbumper in kleur zetten..

Volgende week op mijn werk een nieuwe set velgen bestellen -> ATS classics 13'' - 8J met continental banden in de maat 195-45-13

De kadett aan de voorzijde nog een paar cm te laten zakken en de slechte plekken er uit te laten lassen..

Hier wat recente foto's van de kadett..

071.jpg

073.jpg

076.jpg

Grt

Cool een ohvtje derin jah ! :p Nice hoor :P Maar die gsi bumper.. waarom niet de originele ? :P dat staat denks ook wel dik :P

Update :)

Sinds deze maand weer wat tijd gevonden om mijn daily kadettje aan te pakken..

Afgelopen weekend met mijn vader de koppakking vervangen en meteen alle vloeistoffen ververst..

017-14.jpg

Ook aan de voorzijde compleet nieuwe remmen gemonteerd inclusief nieuwe remklauwen..

Champion stoelen vervangen voor 2 die 99% schade-vrij zijn..

069-1.jpg

De originele bumpers vervangen voor gsi bumpers..

Planning:

Voorbumper in kleur zetten..

Volgende week op mijn werk een nieuwe set velgen bestellen -> ATS classics 13'' - 8J met continental banden in de maat 195-45-13

De kadett aan de voorzijde nog een paar cm te laten zakken en de slechte plekken er uit te laten lassen..

Hier wat recente foto's van de kadett..

071.jpg

073.jpg

076.jpg

Grt

Cool een ohvtje derin jah ! :p Nice hoor :P Maar die gsi bumper.. waarom niet de originele ? :P dat staat denks ook wel dik :P

Klopt, Niet snel, wel zuinig en erg betrouwbaar..:)

Vind allebei de bumpers wel wat hebben hoor.. Als deze voorbumper mij toch niet bevalt zet ik de oude inderdaad weer terug..

Maar voor nu vind ik het wel staan..

grtz

[rquote=1890307&tid=136507&author=Dkadett84]Klopt, Niet snel, wel zuinig en erg betrouwbaar..:)

Vind allebei de bumpers wel wat hebben hoor.. Als deze voorbumper mij toch niet bevalt zet ik de oude inderdaad weer terug..

grtz

[/rquote]

Staat mooi man da voorbumpertje:P:P

Groeten nick

Klopt, Niet snel, wel zuinig en erg betrouwbaar..:)

grtz

zier er netjes uit erik!!

maaaruh ATS velgen nieuw bestellen ja?? doe maar luxe :D

die voorbumper ziet er ook prima uit... en een heerlijk interieur!!

ben benieuwd naar je volgende update!!

grtz jens

[rquote=1890307&tid=136507&author=Dkadett84]Klopt, Niet snel, wel zuinig en erg betrouwbaar..:)

grtz

[/rquote]

Staat mooi man da voorbumpertje:P:P

Groeten nick

Terug
Naar boven