Zo, weer even dit topic onder een laag stof vandaan blazen:
Vorig weekend mijn D kadett 16v toch terug gezet op zijn trouwe brocks.. Hoe lager, hoe dikker ik m toch vind !
Mijn meisje blij gemaakt met de set Schmidt velgen voor onder haar D kadett en meteen maar een setje slotbouten gehaald,
4 cm verlagingsveren en koni dempers voor de achterkant van ligt ook al klaar maar moet ik nog een middagje voor vrij maken om dit er onder te zetten..!
Haar voorschermen zijn na 27 jaar aan vervanging toe, de eerste heb ik inmiddels al gespoten en vervangen..
De originele kleur in spuitbus gekocht en tot mijn verbazing valt het kleurverschil reuze mee.. Alleen jammer genoeg sloeg het scherm een beetje mat uit na de transparante lak..
Afgelopen vrijdag nog wat vrije uurtjes in mijn daily kadett gestoken:
Tijdje geleden zijn er nieuwe delen in de achterschermen gelast door Bordeaux Beauty waar ik erg blij mee ben ..!
Na een poosje voor 'lul' te hebben gereden met grondverf, vandaag eindelijk de boel even opgeschuurt en in kleur gezet..
Ook de stootlijsten van de bumpers meteen maar ff opnieuw zwart gespoten..
S'avonds met een maatje een doorgelaste kadett gsi motorkap er opgelegd die Bordeaux Beauty voor mij heeft gelast..
En meteen even de mistverlichting in de backligth-spray gespoten.. Deze verlichting is namelijk toch niet aangesloten en staat wat sportiever in verhouding met de overige smoke-verlichting..
Morgen op mijn gemakkie het champion interieur is ff in een dikke laag ledervet zetten..
Volgend weekend de gsi motorkap matgrijs rollen..
grtz