• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

Zo, Gister-avond weer even mijn ogen uitgekeken in de loods bij de crew van NL-Tuning..!

Van al die dikke opels bij jullie loopt het water in mijn mond :thumbup

Onder m'n witte kadett gsi hebben we ff het setje Schmidt Revolution geschroeft..

Naar mijn mening een hele verbetering met de set wat er tot voorheen onder zat..

Enkel moeten er aan de voorzijde nog spacers tussen van ongeveer 0.5 - 1.0 cm omdat ze vry stroef langs de remklauwen lopen..

Foto's zijn helaas niet heel duidelijk (mobiel / TL-verlichting)

1-10.jpg

2-10.jpg

4-4.jpg

grtz

Afgelopen weekend bij Schuitje van het forum een leuke set BBS replicas opgehaald..

De set is in nette staat, enkel moeten ze een keer opnieuw worden gespoten/gecoat..

Was in eerste instantie bedoeld voor de Corsa Gsi, maar bleek net niet over de remmerij heen te passen..

Gelukkig passen ze wel op mijn daily Kadett E !

Afb006-1.jpg

Foto van onder de auto met daglicht volgt van het weekend..!

Grtz

Afgelopen weekend bij Schuitje van het forum een leuke set BBS replicas opgehaald..

De set is in nette staat, enkel moeten ze een keer opnieuw worden gespoten/gecoat..

Was in eerste instantie bedoeld voor de Corsa Gsi, maar bleek net niet over de remmerij heen te passen..

Gelukkig passen ze wel op mijn daily Kadett E !

Afb006-1.jpg

Foto van onder de auto met daglicht volgt van het weekend..!

Grtz

Afgelopen weekend onze nieuwe Daily Driver voor mijn vriendin opgehaald..

Auto was van mijn maatje en is onderhuids goed aangepakt zodat deze weer een aantal jaren er tegen aan kan..

Optisch is hij helaas wat minder fraai, maar voor een kadett gsi uit '87 hebben we nog niets te klagen..

De 2.0 seh onder de kap is zeer fris en lekker fel..

Helaas ivm een koophuis zal onze Corsa A Gsi binnenkort het veld moeten ruimen..

Hier wat foto's:

IMG_4832.jpg

IMG_4834.jpg

Let niet op de velgen, deze set is tijdelijk omdat ik hem zonder velgen heb gekocht..

Toekomst-plannen zijn er niet veel, enkel het plaatwerk aanpakken, een mooie setje velgen, smoke achterlichten, en een origineel interieur..

En uiteraard een kleine audio mag niet ontbreken..

En de sebring wissel ik t.z.t. tegen een Remus demper..

Grtz

Afgelopen weekend onze nieuwe Daily Driver voor mijn vriendin opgehaald..

Auto was van mijn maatje en is onderhuids goed aangepakt zodat deze weer een aantal jaren er tegen aan kan..

Optisch is hij helaas wat minder fraai, maar voor een kadett gsi uit '87 hebben we nog niets te klagen..

De 2.0 seh onder de kap is zeer fris en lekker fel..

Helaas ivm een koophuis zal onze Corsa A Gsi binnenkort het veld moeten ruimen..

Hier wat foto's:

IMG_4832.jpg

IMG_4834.jpg

Let niet op de velgen, deze set is tijdelijk omdat ik hem zonder velgen heb gekocht..

Toekomst-plannen zijn er niet veel, enkel het plaatwerk aanpakken, een mooie setje velgen, smoke achterlichten, en een origineel interieur..

En uiteraard een kleine audio mag niet ontbreken..

En de sebring wissel ik t.z.t. tegen een Remus demper..

Grtz

is zeker een restauratie waardige auto (daar bedoel ik niet mee dat ie zo slecht is) aangezien er nog niet aan gelast is!

Daardoor is het erg lekker werken aan zo'n auto!

Ik hoor t wel als je m ooit eens kwijt wil Erik, dan zal ik wel weer ergens een plek weten te vinden om m te stallen :angel :angel :angel

is zeker een restauratie waardige auto (daar bedoel ik niet mee dat ie zo slecht is) aangezien er nog niet aan gelast is!

Daardoor is het erg lekker werken aan zo'n auto!

Ik hoor t wel als je m ooit eens kwijt wil Erik, dan zal ik wel weer ergens een plek weten te vinden om m te stallen :angel :angel :angel

Hoi Erik,

Weet zeker dat er een lach op je gezicht verschijnt als je het gas in trapt.... :D

Heb een prijs voor je gemaakt dat je m niet kon laten staan.... zeker met al die nieuwe onderdelen ;)

Maar vele km toegewenst, maar dat zal vast wel lukken

ps die honden lucht is nog niet uit die gt

Gr Mark

Hoi Erik,

Weet zeker dat er een lach op je gezicht verschijnt als je het gas in trapt.... :D

Heb een prijs voor je gemaakt dat je m niet kon laten staan.... zeker met al die nieuwe onderdelen ;)

Maar vele km toegewenst, maar dat zal vast wel lukken

ps die honden lucht is nog niet uit die gt

Gr Mark

Zo, wederom hier is een dikke laag stof vanaf blazen..

Ben bijna 6 maanden afwezig geweest hier op het forum ivm andere prioriteiten dan mijn kadetts..

Alle 3 de kadett projecten staan nog steeds op een erg laag pitje..

Alleen de 2 daily drivers krijgen de nodige aandacht..

De kadett gsi heeft een nieuwe zomerset gekregen met 4 nieuwe P6000's

IMG_5332.jpg

Maand of 3 geleden helaas wel een auto achterop de Kadett Gsi geklapt..

Zat te bumperkleven, en besloot hem bij een kruispunt er in te rammen.. Tegenpartij maakte wel duidelijk in gebrekkig NL dat het nutteloos was om de papieren in te vullen omdat die ouwe kadett die toch geen stuiver meer waard is..

Later blijkt via mijn verzekering de tegenpartij niet mee te werken, sterker nog, tis onze schuld beweren ze.. Nu al 3 maanden wellis nietes verhalen..

Maargoed, we laten het er niet bij zitten..

Maar de kadett is totall loss :(

Achterscherm

Achterbumper/ophanging

Irmscher achterlicht

2-17.jpg

3-17.jpg

3530b39c.jpg

Momenteel op een beunhaas manier beetje recht getimmerd en laag plamuur er tegen aan.. Ziet er niet fraai uit, maar valt weer mee te rijden..

Wel met mijn kadett-maatje vast een compleet nieuw en origineel R.A. achterscherm opgehaald tegen de duitse grens..

Ondanks de schade rijd de gsi er niet minder om, de digitale klok bereikte zonder pardon dik de 200 :D

Komende lente moet t nieuwe scherm er in, ivm komende apk..

Staat momenteel op astra gsi velgen met nieuwe bridgestone winterbanden om kans op nog meer schade te beperken..

Grtz

Zo, wederom hier is een dikke laag stof vanaf blazen..

Ben bijna 6 maanden afwezig geweest hier op het forum ivm andere prioriteiten dan mijn kadetts..

Alle 3 de kadett projecten staan nog steeds op een erg laag pitje..

Alleen de 2 daily drivers krijgen de nodige aandacht..

De kadett gsi heeft een nieuwe zomerset gekregen met 4 nieuwe P6000's

IMG_5332.jpg

Maand of 3 geleden helaas wel een auto achterop de Kadett Gsi geklapt..

Zat te bumperkleven, en besloot hem bij een kruispunt er in te rammen.. Tegenpartij maakte wel duidelijk in gebrekkig NL dat het nutteloos was om de papieren in te vullen omdat die ouwe kadett die toch geen stuiver meer waard is..

Later blijkt via mijn verzekering de tegenpartij niet mee te werken, sterker nog, tis onze schuld beweren ze.. Nu al 3 maanden wellis nietes verhalen..

Maargoed, we laten het er niet bij zitten..

Maar de kadett is totall loss :(

Achterscherm

Achterbumper/ophanging

Irmscher achterlicht

2-17.jpg

3-17.jpg

3530b39c.jpg

Momenteel op een beunhaas manier beetje recht getimmerd en laag plamuur er tegen aan.. Ziet er niet fraai uit, maar valt weer mee te rijden..

Wel met mijn kadett-maatje vast een compleet nieuw en origineel R.A. achterscherm opgehaald tegen de duitse grens..

Ondanks de schade rijd de gsi er niet minder om, de digitale klok bereikte zonder pardon dik de 200 :D

Komende lente moet t nieuwe scherm er in, ivm komende apk..

Staat momenteel op astra gsi velgen met nieuwe bridgestone winterbanden om kans op nog meer schade te beperken..

Grtz

Zoals ik over de tel al zei, kl#te voor je! Maar blij dat je m weer oplapt!

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen laat het maar weten!

En uiteraard welkom terug op het forum :jerry

Zoals ik over de tel al zei, kl#te voor je! Maar blij dat je m weer oplapt!

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen laat het maar weten!

En uiteraard welkom terug op het forum :jerry

Hey Kadett-maatje....

Dat schiet wel op he een seh met een 1.8e kop... Effe golfje pesten...

Van het voorjaar het scherm dr tegen aan dan ziet t er al een stuk beter uit!!

Van de week je grijze apk dan kan je er weer een jaartje mee tuffen

Grt

Je kadett-maatje

Terug
Naar boven