• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dkadett84 Topic

Hey Kadett-maatje....

Dat schiet wel op he een seh met een 1.8e kop... Effe golfje pesten...

Van het voorjaar het scherm dr tegen aan dan ziet t er al een stuk beter uit!!

Van de week je grijze apk dan kan je er weer een jaartje mee tuffen

Grt

Je kadett-maatje

@ Patrick, ja baalde er flink van, maargoed de kadett komt er wel weer boven op.. En bij die seat die achterop kwam heb ik daar nog mijn twijfels bij..

Bedankt voor t aanbod van je hulp..! Indien nodig weet ik je te vinden haha..

@ Ghanz, Ja, het adres heb ik gelukkig nog op het schade-formulier.. Maargoed, als jy vind dat iemand anders schuldig is, dan wacht je niet 3 maanden met je papieren op te sturen naar de verzekering.. Oftewel, willen er gewoon onderuit komen....

Maar we zullen zien... wordt vervolgd !

@ Markkie, Ja, vannacht het centrum van R'dam nog even onveilig gemaakt met die kadett..

En die kerel in die golf 6 2.0 keek idd raar op zijn neus hé op de snelweg haha..

Ja, eerst ff de winter trotseren, en met de lente de gsi van nieuw plaatwerk voorzien ;)

Wat betreft de apk voor de andere grijze Kadett 1.2 verwacht ik geen ellende, rolt elk jaar weer zonder kosten door de apk..

Maak jy de planning voor komende zaterdag ff :lol:

Grt

@ Patrick, ja baalde er flink van, maargoed de kadett komt er wel weer boven op.. En bij die seat die achterop kwam heb ik daar nog mijn twijfels bij..

Bedankt voor t aanbod van je hulp..! Indien nodig weet ik je te vinden haha..

@ Ghanz, Ja, het adres heb ik gelukkig nog op het schade-formulier.. Maargoed, als jy vind dat iemand anders schuldig is, dan wacht je niet 3 maanden met je papieren op te sturen naar de verzekering.. Oftewel, willen er gewoon onderuit komen....

Maar we zullen zien... wordt vervolgd !

@ Markkie, Ja, vannacht het centrum van R'dam nog even onveilig gemaakt met die kadett..

En die kerel in die golf 6 2.0 keek idd raar op zijn neus hé op de snelweg haha..

Ja, eerst ff de winter trotseren, en met de lente de gsi van nieuw plaatwerk voorzien ;)

Wat betreft de apk voor de andere grijze Kadett 1.2 verwacht ik geen ellende, rolt elk jaar weer zonder kosten door de apk..

Maak jy de planning voor komende zaterdag ff :lol:

Grt

@Dkadett84 wrote:Zo, wederom hier is een dikke laag stof vanaf blazen..

Ben bijna 6 maanden afwezig geweest hier op het forum ivm andere prioriteiten dan mijn kadetts..

Alle 3 de kadett projecten staan nog steeds op een erg laag pitje..

Alleen de 2 daily drivers krijgen de nodige aandacht..

De kadett gsi heeft een nieuwe zomerset gekregen met 4 nieuwe P6000's

IMG_5332.jpg

Maand of 3 geleden helaas wel een auto achterop de Kadett Gsi geklapt..

Zat te bumperkleven, en besloot hem bij een kruispunt er in te rammen.. Tegenpartij maakte wel duidelijk in gebrekkig NL dat het nutteloos was om de papieren in te vullen omdat die ouwe kadett die toch geen stuiver meer waard is..

Later blijkt via mijn verzekering de tegenpartij niet mee te werken, sterker nog, tis onze schuld beweren ze.. Nu al 3 maanden wellis nietes verhalen..

Maargoed, we laten het er niet bij zitten..

Maar de kadett is totall loss :(

Achterscherm

Achterbumper/ophanging

Irmscher achterlicht

2-17.jpg

3-17.jpg

3530b39c.jpg

Grtz

Geen politie laten komen?

Als die alles op papier hebben gezet,sta je vaak sterker.

@Dkadett84 wrote:Zo, wederom hier is een dikke laag stof vanaf blazen..

Ben bijna 6 maanden afwezig geweest hier op het forum ivm andere prioriteiten dan mijn kadetts..

Alle 3 de kadett projecten staan nog steeds op een erg laag pitje..

Alleen de 2 daily drivers krijgen de nodige aandacht..

De kadett gsi heeft een nieuwe zomerset gekregen met 4 nieuwe P6000's

IMG_5332.jpg

Maand of 3 geleden helaas wel een auto achterop de Kadett Gsi geklapt..

Zat te bumperkleven, en besloot hem bij een kruispunt er in te rammen.. Tegenpartij maakte wel duidelijk in gebrekkig NL dat het nutteloos was om de papieren in te vullen omdat die ouwe kadett die toch geen stuiver meer waard is..

Later blijkt via mijn verzekering de tegenpartij niet mee te werken, sterker nog, tis onze schuld beweren ze.. Nu al 3 maanden wellis nietes verhalen..

Maargoed, we laten het er niet bij zitten..

Maar de kadett is totall loss :(

Achterscherm

Achterbumper/ophanging

Irmscher achterlicht

2-17.jpg

3-17.jpg

3530b39c.jpg

Grtz

Geen politie laten komen?

Als die alles op papier hebben gezet,sta je vaak sterker.

Idd het bekende geen spoednummer gebeld..

Mededeling was, we komen niet voor blikschade..

En t 'mooie' is dat het politiebureau amper 500 meter van het ongeluk gevestigd is..

Maar ze hadden geen tijd voor kleine zaken..!

Grt

Idd het bekende geen spoednummer gebeld..

Mededeling was, we komen niet voor blikschade..

En t 'mooie' is dat het politiebureau amper 500 meter van het ongeluk gevestigd is..

Maar ze hadden geen tijd voor kleine zaken..!

Grt

moet je zeggen dat je ze op de bek gestompt hebt... zijn ze er zo king:

en dan vragen.. jullie hadden toch geen tijd? :P

moet je zeggen dat je ze op de bek gestompt hebt... zijn ze er zo king:

en dan vragen.. jullie hadden toch geen tijd? :P

Ja, is een optie, maar probeer eerst de nette wegen te bewandelen..

Als dit over een tijdje niet op een nette manier op is gelost......

Ja, dan pakken we het wel op een andere manier aan om de schade te verhalen/verrekenen.. :thumbup

Maar voorlopig wachten we het maar even af, en hopen dat eerlijkheid het langst duurt !

grt

Ja, is een optie, maar probeer eerst de nette wegen te bewandelen..

Als dit over een tijdje niet op een nette manier op is gelost......

Ja, dan pakken we het wel op een andere manier aan om de schade te verhalen/verrekenen.. :thumbup

Maar voorlopig wachten we het maar even af, en hopen dat eerlijkheid het langst duurt !

grt

uiteraard is de nette manier ook de betere oplossing.

maaaar.. stel je voor dat je helemaal omhoog zit, tja.. dan maar zo :P

succes verder joh.

uiteraard is de nette manier ook de betere oplossing.

maaaar.. stel je voor dat je helemaal omhoog zit, tja.. dan maar zo :P

succes verder joh.

Vind het netjes dat je jezelf zo rustig kan houden.

Ben ook wel vrij rustig,maar weet niet of ik me nog had in kunnen houden.

Heb je geen rechtsbijstands verzekering?Als ze een brief van een advocaat krijgen,pissen ze vaak wel in hun broek.

Succes met de verdere afhandeling.

Vind het netjes dat je jezelf zo rustig kan houden.

Ben ook wel vrij rustig,maar weet niet of ik me nog had in kunnen houden.

Heb je geen rechtsbijstands verzekering?Als ze een brief van een advocaat krijgen,pissen ze vaak wel in hun broek.

Succes met de verdere afhandeling.

Ik zie het probleem niet zo, als je het goed doet is het schadeformulier ingevult en door beide partijen met handtekening bevestigt.

Als de tegenpartij dat formulier niet bij de hun verzekering inlevert vraag je bij je verzekering of die een aangifte kunnen doen bij de politie. Werkt zeer effectief.

Als de tegenpartij dan vindt dat zij recht hebben moeten ze toch ook bij hun verzekering dat schadeformulier afgeven. Neem aan dat ze ook geld van jouw verzekering willen.

Echter mijn ervaring is dat je de politie duidelijk moet maken dat ze snel moeten komen daar je je bedreigt voelt.

Foto's maken helpt altijd erg veel (gewoon met je mobile telefoon), een zegen voor de verzekering, geeft geen mogelijkheden meer tot discussies.

Ik zie het probleem niet zo, als je het goed doet is het schadeformulier ingevult en door beide partijen met handtekening bevestigt.

Als de tegenpartij dat formulier niet bij de hun verzekering inlevert vraag je bij je verzekering of die een aangifte kunnen doen bij de politie. Werkt zeer effectief.

Als de tegenpartij dan vindt dat zij recht hebben moeten ze toch ook bij hun verzekering dat schadeformulier afgeven. Neem aan dat ze ook geld van jouw verzekering willen.

Echter mijn ervaring is dat je de politie duidelijk moet maken dat ze snel moeten komen daar je je bedreigt voelt.

Foto's maken helpt altijd erg veel (gewoon met je mobile telefoon), een zegen voor de verzekering, geeft geen mogelijkheden meer tot discussies.

Nou, goed nieuws..

Gisteren toch een brief van mijn verzekering op de deurmat gevonden..

Schade-bedrag voor de kadett gsi wordt na 2 maanden tegenstribbelen toch overgemaakt op mijn rekening..

-

Mijn andere daily driver is gisteren afgekeurd op een slechte dorpel.. Zo op weg naar mijn kadett-maat voor laswerk..

Wordt tijd voor een spoedcursus lassen..!

Grtz

Nou, goed nieuws..

Gisteren toch een brief van mijn verzekering op de deurmat gevonden..

Schade-bedrag voor de kadett gsi wordt na 2 maanden tegenstribbelen toch overgemaakt op mijn rekening..

-

Mijn andere daily driver is gisteren afgekeurd op een slechte dorpel.. Zo op weg naar mijn kadett-maat voor laswerk..

Wordt tijd voor een spoedcursus lassen..!

Grtz

Terug
Naar boven