• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Doffe chromen sierlijsten Vectra C

Die zien er wel goed uit; de deurgrepen ook wel die onderin geadviseerd worden.

Is een mooi setje bij elkaar

Hoe gaat et bestellen via Ebay? Is dat een beetje makkelijk en betrouwbaar?

Ik hoor iedereen erover, maar heb het zelf nog niet gedaan.

Ik kom uit de tijd van de mooie Opels met veel chroom. Daarom heb ik nog altijd een tube Brillant Universeel (Höhn & Höhn GmbH) in mijn poetskist zitten. Dit is een roze goedje en verwijdert ook oppervlakkige vliegroest. Twee weken geleden nog twee verchroomde Hella's uit 1974 onder handen gehad. Deze hadden zeker vijfentwintig jaar in de opslag gelegen en blinken inmiddels weer als nieuw.

@Roopesh wrote:Die zien er wel goed uit; de deurgrepen ook wel die onderin geadviseerd worden.

Is een mooi setje bij elkaar

Hoe gaat et bestellen via Ebay? Is dat een beetje makkelijk en betrouwbaar?

Ik hoor iedereen erover, maar heb het zelf nog niet gedaan.

Ik doe het nu een paar jaar en werkt perfect. Je kunt de betrouwbaarheid van de verkoper zien aan de beoordeling achter zijn naam. Deze heeft bijvoorbeeld 333 beoordelingen, die 100% positief zijn... Dat zegt wel wat..

Ik was dol op chrome op mn vec.

Chrome handgrepen, chrome grille, chrome spiegelkappen, chrome sierlijsten...chrome kofferbakstrip, chrome velgen.. kon mij niet chrome genoeg...

DSCN2256.jpg

Terug
Naar boven