• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

doffe koplampen astra G

crossagek

Post veel
ik heb dus doffe koplampen in mijn astra G zitten en wil ze gaan vervangen .

nu heb ik orginele smoke lampen gevonden nieuw voor 80 euro excl. btw , maar deze zijn weer van kunststof .

Hoe lang zou dit goed gaan voordat ze eventueel weer dof worden of wat zou ik kunnen doen om het dof worden te voorkomen ?? had iets gehoord over blanke lak er op spuiten ???

het liefst had ik angel-eyes met xenon , maar ja dat ligt helaas ver boven het budget :( :(

worden op marktplaats al bij leverantiers aangeboden 2 splinternieuwe standaard koplampen (div merken dus kijk wat je er in hebt Depo of zo ??) met hoogte regeling (ex motortje) voor 85 € de 2 dus als dat weer een jaar of 5 goed gaat .

wie dan leeft wie dan zorgt he .

Bert

DEPO is niet origineel bert.

DEPO is voor opel alleen Aftermarket (halogeen varianten

DEPO aftermarkets hebben vaak een slecht beeld (al 2x APK afkeur zelfs !! Nieuwe DEPO lampen, lampen zaten er 2 dagen in)

(sorry, heb er ervaring mee bij zowel de Astra-F Astra-G en Vectra-B)

Willem

worden op marktplaats al bij leverantiers aangeboden 2 splinternieuwe standaard koplampen (div merken dus kijk wat je er in hebt Depo of zo ??) met hoogte regeling (ex motortje) voor 85 € de 2 dus als dat weer een jaar of 5 goed gaat .

wie dan leeft wie dan zorgt he .

Bert

Met fijne korrel opschuren en dan blanke lak erop en ze zijn weer als nieuw. Stuk goedkoper dan andere koplampen kopen.

DEPO is niet origineel bert.

DEPO is voor opel alleen Aftermarket (halogeen varianten

DEPO aftermarkets hebben vaak een slecht beeld (al 2x APK afkeur zelfs !! Nieuwe DEPO lampen, lampen zaten er 2 dagen in)

(sorry, heb er ervaring mee bij zowel de Astra-F Astra-G en Vectra-B)

Willem

Met fijne korrel opschuren en dan blanke lak erop en ze zijn weer als nieuw. Stuk goedkoper dan andere koplampen kopen.

Terug
Naar boven