sw_reijnders
Woont hier bijna
[rquote=1837126&tid=126907&author=rubeer]ik heb onlangs een opel astra gekocht. daarvan waren de koplampen ook dof. de verkoper zei dat ik schuurpapier (of polijstpapier eigelijk) 2000 moest gebruiken.. een beetje vochtig. en daarna met iets van admiral ofzo na moest bewerke. dan zouden ze weer helemaal op en top nieuwstaat zijn zei hij! maar nou komt het.. IK KAN GEEN POLIJSTPAPIER VINDEN VAN 2000:O weet iemand waar ik die zut kan halen? bouwmarkte vallen al af!
grtzz[/rquote]
klopt de bouwmarkt valt af . . . kon ik je zo wel vertellen :sleeping
je kunt het halen bij de betere autolakken speciaalzaak of de betere autoshops. Autowax speciaalzaken hebben het ook wel.
daar kun je tot 3000 grit WP zeker krijgen.
en schuren met WP schuurpapier doe je niet met een beetje water maar dat verzuip je ermee
schuurpapier eerst een uur lekker vol laten zuigen met water.
Ik heb gewoon een bakje water staan met verschillende schuurpapiertjes en een scheutje autoshampoo
grtzz[/rquote]
klopt de bouwmarkt valt af . . . kon ik je zo wel vertellen :sleeping
je kunt het halen bij de betere autolakken speciaalzaak of de betere autoshops. Autowax speciaalzaken hebben het ook wel.
daar kun je tot 3000 grit WP zeker krijgen.
en schuren met WP schuurpapier doe je niet met een beetje water maar dat verzuip je ermee
schuurpapier eerst een uur lekker vol laten zuigen met water.
Ik heb gewoon een bakje water staan met verschillende schuurpapiertjes en een scheutje autoshampoo