• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Domi,s Vectra B2 1.6 16V Sport EdII.

Idd, en het is nog origineel ook. :thumb

20140614_172536_zps8qzttfyo.jpg

Zojuist bij een vectra b1 v6 CDX sloper wezen kijken.

Daar de afdekplaat van radiateur gehaald.

Ook nog binnenverlichting met 2 leeslampjes en voor de kids achterin 2 handgrepen met leeslampjes eruit gehaald.

Binnenkort dus weer wat te doen :thumb :thumb

Van de eigenaar ook een compliment gekregen over mijn vectra.

Hij vond hem zeer mooi.

Doet je toch goed he ;)

Thanks,

Auto wordt steeds completer. V6 einddemper zou hem ook wel goed staan.

Die dus ook maar van de sloper halen ;)

V6 einddemper zojuist ook al geregeld. ;)

Volgende week zaterdag die ook even ophalen. :thumb :thumb

En het gaat maar door :jerry :jerry :jerry

Afdekplaat vanmorgen gemonteerd :thumb :thumb

Voor,

En na :jerry :jerry Staat erg netjes bij het frisse schone motortje ;)

Gisteren 16-8 is het precies een jaar geleden dat we de Vectra Sport II 1.6 16V hebben gekocht bij een autogarage in Zwolle.

Toen met ca 254dkm op de teller, die nu een jaar later nog maar op 269dkm staat :D Dus extreem veel rijden doen we niet.

En als ik dan even bekijk wat ik er allemaal al aan heb gedaan :thumb dan is dat opzich wel een redelijk lijstje. :mrgreen:

En we zijn er nog niet :thumb Ik ga langzaam door om hem nog netter en luxer te maken met alleen originele onderdelen.

Vanmorgen maar even de CDX verlichting ingebouwd. Was nog wel even een uitzoekerij en wat draden trekkerij ;)

Omdat mijn originele binnen verlichting was voorzien van een soort van platte plastic stroomkabel.

Maar het is gelukt :thumb Ik heb het zo aangesloten dat als ik de lichtschakelaar aantrek dat niet alleen voor maar ook achter de lampjes gaan branden. En de leeslampjes voor werken alleen met de auto op contact. :D

En als ik de auto van het slot doe dan brandt alles in de auto, dus ook de portierlampjes :thumb

[/url

Vanavond in het donker maar even een foto maken :thumbup :thumbup

Netjes! Die leeslampjes achter zijn helemaal ideaal. Mis ze nu ook heel erg. Ziet gewoon zoveel meer als je bv wat van de achterbank wilt pakken in t donker.

Enjoy :thumb

Terug
Naar boven