• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Domi,s Vectra B2 1.6 16V Sport EdII.

is niet special een sport-edition bumper is standaard op de 2.2 dtr en 2.6 v6 geleverd. neemt niet weg dat het een hele mooie bumper is :thumb

Weer een update :thumb :D

Omdat het voorraam van de vectra slechter aan het worden is, en de lijsten langs de a-stijl zelfs al gaan rotten-oxideren, heb ik besloten het raam met lijsten te vervangen.

Ik wou al tijden zo,n mooi solar WW raam met paarse gloed aan de buitenkant :D . Gister tijdens werk was ik bij een sloperij waar net een Vetra B was binnen gekomen met zo,n raam :thumb :thumb

Even wat praten en dus uiteindelijk handel gedaan.

Maatje van me werkt bij een autglaszetbedrijf dus hij gaat hem er voor me uithalen en weer in onze vectra monteren.

Hij heeft de werkbus altijd thuis dus het materiaal is gewoon aanwezig :thumb :thumb

Dus binnenkort wer een fris raam en frissel lijsten :thumb :thumb

Even voorbeeld foto via google ;)

6e2b7d2a.jpg

Staat bij mij ook al een tijdje op t verlanglijstje! Maar zijn die dingen niet meer nieuw te krijgen via die maat? Of is dat gewoon te duur? Ook ter info voor mij :vertag

Greetz Emiel

Op de sloop geef ik 50euro. En dan zelf demonteren. Er is dus altijd risico dat het raam knapt en de 50euro ben ik dan kwijt.

Daarom mijn maatje maar mee, het is zijn dagelijkse werk. :thumb

De voorbumper gaat helaas niet door. Ivm in de planning bij ons op het werk kwam ik er vandaag niet aan toe. De verkoper had nog een koper dus is nu de gelukkige.

Ik kan hem natuurlijk ook niet langer laten wachten.

Ach er kom wel weer eens 1 voorbij.

Nu maar verder met het ww solar voorraam :thumb

Klein poosje verder. Weinig tot niks aan de vectra gedaan. Tja, omdat alles nu goed is.

Vorige week vast de auto vast naar apk gebracht. Officieel moest ie 10jan pas.

Maargoed, apk zonder problemen doorstaan en we kunnen tot 10jan 2016 vooruit.

Afgelopen week even een setje 16inch B2 sport velgen van het nieuwere type gekocht. Daar 4 vredestein winterbandjes om. Dus dat is ook weer geregeld :thumb

Setje B2 EDII sport 16" op de kop getikt :thumb :thumb :thumb Daar 4 vredestijn snowtrack om :thumb :thumb

Op de zaak zelf even alles omgezet, ;) ;) ;)

Zo weer een klein poosje verder, inmiddels het 16" lm van edII verkocht. Nu rij ik op 16" staal in spaak model van zafira met de vredestijn snowtrack.

Ook 2 nieuwe D2S 6000K lampjes gemonteerd :D

Motortje doet het nog steeds perfect en zit er nu precies 1jaar (17.777km) in :thumb :thumb

Volgende leuk dingetje voor de dikke 1.6 16V ;) ;)

Dikke 2.5 V6 origineel GM einddemper in zeer goede staat :thumb :thumb

Even wat schoongemaakt,

[/URL

Zo, teller staat inmiddels op 295xxx en gaat lekker door.

Auto weer voor apk gehad en afgekeurd op 3 dingen.

Rechter achterklauw vast (reeds vervangen), katalysator doet zijn werk niet goed (uitlaat is 2 jaar oud, dus nog garantie ;) ), rechter voorveer is 1 ring van gebroken.( moeilijk te vinden ivm sport onderstel

En waterpomp moest worden vervangen want die was echt gaar :shock:

Dat heeft garage ook gelijk maar even gedaan. Motor is weer super stil :thumb :jerry

Terug
Naar boven