• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Domi-V6 zijn Vectra B1 V6.

Weer even een update.

De 17inch MOMO wielen met banden staan te koop in het verkoop topic.

Ze mogen nu voor 175 weg. Uiterste prijs is dat btw.

Ook vanmorgen even de nieuwe emblemen erop geplakt die ik bij de dealer heb besteld. Ik heb gewoon voor het originele 2.5-V6 gekozen :cool: En OPEL VECTRA is ook weer glimmend evenals het BLITS embleem.

Wel een kleine 60 euries verder maar het staat weer netjes

Rijd je met het vectra-B Motorprogramma en inlaat??

zo ja, kan je m het beste laten chippen om het volledige vermogen te verkrijgen.

kijk eens verder wat lager in dit topic, daar staat de vermogenswinst.

de 3.0 V6 met X25XE programma en opbouw had 186pk zonder chippen en 210 met chippen.

Willem

Ik rij idd nog met het Vectra B-motorprogramma en inlaat. Qua looks is het dus een gewone 2.5 maar is dus niet zo :)

Testbank is hij al geweest en kwam toch nog 192.1 pk uit. Binnenkort even een chip op maat laten maken.

Kijken wat hij dan doet. En dan is het eerst wel genoeg dacht ik zo :cool:

Zooo, weer terug van weggeweest :thumb

De vectra v6 is al tijden weg. En na een tijdje wat anders te hebben gereden halen we morgen een Vectra B2 sport wagon full-option op :thumbup

Met een lekkere 1.8 16V motortje.

Nog even geduld. We halen hem vanmiddag op. :thumb

De eerste plannen zijn er al en dat is het monteren van een dakspoilertje van irmscher of mattig. Onze Vectra v6 had dat ook en dat maakt het kontje nog even mooier ;)

Ik maak dan wel even een nieuw topic aan.

Gister is de Vectra sport wagon gehaald. Ik zal hem vandaag even wassen en goed poetsen.

Na een rit van 1.5 uur thuis aan gekomen. Goh, wat rijdt dan weer lekker en wat een mooi licht met het origineel xenon erin :thumb

Dit topic kan om mij wel op slot. Ik ga voor de sport wagon een mooi nieuw topic aanmaken. :thumb

Kan 1 iemand van de mods mijn naam veranderen in -DOMI- ??

bedankt.

Topic hoeft niet dicht hoor.

Word vanzelf niet meer in gereageerd.

naam veranderen kan, moet je even een E-mail of U2U sturen naar een van de moderators.

Willem

Terug
Naar boven