• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Doodzonde

Jeff 2

Post weinig
Dit is toch even schrikken :cry

nbsv0z.jpg

Foto tegengekomen op het www, er staan er in ieder geval genoeg :fy1

Groeten Jeff

origineel gepost door kadett4x4

waar is dat.

groeten.

je kunt beter vragen wanneer, lijkt me een oude foto

ze staan in ieder geval netjes weg gezet

niet zoals de meeste sloop bedrijfen 2 auto op elkaar met een paar ouwe velgen er onder

maar blijft zonde:(

origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs

Welke site ben je dat tegengekome?

deze foto heb ik geplaast op het opelpowerforum.

origineel gepost door js 400

origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs

Welke site ben je dat tegengekome?

deze foto heb ik geplaast op het opelpowerforum.

Dan weet jij miss ook waar het is??? Ik vond de foto tijdens wat zoeken op Google, sorry als ik je foto heb 'geleend' ;)

Groeten Jeff

dan zijn er in ieder geval voldoende onderdelen om de nog rijdende kadetten rijdend te houden laten we maar zeggen, maar idd wel zonde.

ik snap de topic starter zijn reactie niet, wat is hier nou schrikken aan en vanwaar de middelvinger??

een sloop is tog altijd makkelijk voor onderdelen om welke reden die autos daar dan staan ook.

is dit in nl? en een recente foto, die onderste grijze gsi heeft wel leuke velgen op het zicht en een nette klep die ik nog zoek in die kleur

origineel gepost door redmanta

ik snap de topic starter zijn reactie niet, wat is hier nou schrikken aan en vanwaar de middelvinger??

een sloop is tog altijd makkelijk voor onderdelen om welke reden die autos daar dan staan ook.

Een sloop is inderdaad makkelijk! Maar als je ziet wat sommigen van ons moeten doen om een gave carrosserie te krijgen wordt je toch wel verdrietig als je dit rijtje zo ziet staan, tenminste ik wel... Misschien een campagne op zetten: Red de kadett :angel

Groeten Jeff

het i sopzich een beetje zonde dat er niemand plezier van heeft maar ze staan ook niet op zo'n manier als de meeste auto slopen, open en bloot in de regen:swear. volgens mij als je dze auto's van het schap afhaalt en er wielen onder zet en eventueel een motor komen ze nog door de apk ook:cool:

t is jammer zeker dat wel

maar met sommige is het niet anders

mijne heb ik zelf in stukken gesneden omdat het gewoon een lijkkist op wielen was

Gaan we met zijn allen neuzen :jerry

In Vlaardingen zit een vrij grote sloperij, eigenlijk met alle merken. Ze hebben er heel veel maar je ben bang om naar de prijs te vragen daar, dat is echt belachelijk :mad:

Groeten Jeff

Terug
Naar boven