• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

draagarm en draagarmbus

[rquote=1869073&tid=142705&author=Henk042]Inderdaad!! Vreemd is dat.:hmmz[/rquote]

maar wel gelijk schreeuwen dattie het niet doet :thumbup

[rquote=1869073&tid=142705&author=Henk042]Inderdaad!! Vreemd is dat.:hmmz[/rquote]

maar wel gelijk schreeuwen dattie het niet doet :thumbup

nou heb gisteren de VOD gebeld maar is idd alleen als set te vervangen draagarm inclusief draagarmrubber prijs bij de VOD +/- 350 euries nog maar heel even sparen en dan volgende maand maar laten repareren kan verder toch geen kwaad? is alleen een beetje irritant gebonk maar verder zijn er toch geen nadelige effecten?

nou heb gisteren de VOD gebeld maar is idd alleen als set te vervangen draagarm inclusief draagarmrubber prijs bij de VOD +/- 350 euries nog maar heel even sparen en dan volgende maand maar laten repareren kan verder toch geen kwaad? is alleen een beetje irritant gebonk maar verder zijn er toch geen nadelige effecten?

[rquote=1871173&tid=142705&author=ReNeGade316]nou heb gisteren de VOD gebeld maar is idd alleen als set te vervangen draagarm inclusief draagarmrubber prijs bij de VOD +/- 350 euries nog maar heel even sparen en dan volgende maand maar laten repareren kan verder toch geen kwaad? is alleen een beetje irritant gebonk maar verder zijn er toch geen nadelige effecten?[/rquote]

nadelig effect is dat je portemonnee straks leeg is bij de VOD

[rquote=1871173&tid=142705&author=ReNeGade316]nou heb gisteren de VOD gebeld maar is idd alleen als set te vervangen draagarm inclusief draagarmrubber prijs bij de VOD +/- 350 euries nog maar heel even sparen en dan volgende maand maar laten repareren kan verder toch geen kwaad? is alleen een beetje irritant gebonk maar verder zijn er toch geen nadelige effecten?[/rquote]

nadelig effect is dat je portemonnee straks leeg is bij de VOD

Bij de How-to is door Wim V6 beschreven hoe je de draagarmbussen kunt vervangen is effe werk maar je kunt ze in Nederland kopen voor 65 euries de 4 en op E-Bay 28 euro + 20 euro verzendkosten.

Bij de How-to is door Wim V6 beschreven hoe je de draagarmbussen kunt vervangen is effe werk maar je kunt ze in Nederland kopen voor 65 euries de 4 en op E-Bay 28 euro + 20 euro verzendkosten.

heb al iemand gevonden die het eventueel na werktijd kan doen is monteur bij peugeot garage scheelt aanzienlijk maar hij zegt nooit van draagarmbussen gehoord te hebben is dit hetzelfde als draamarmrubbers?

heb al iemand gevonden die het eventueel na werktijd kan doen is monteur bij peugeot garage scheelt aanzienlijk maar hij zegt nooit van draagarmbussen gehoord te hebben is dit hetzelfde als draamarmrubbers?

Wat voor geluid brengen versleten draagarmbussen voort? Ik hoor bij mijn auto ook vreemd gebonk rechtsachter, maar diverse monteurs zeggen nergens speling te kunnen ontdekken.......

Wat voor geluid brengen versleten draagarmbussen voort? Ik hoor bij mijn auto ook vreemd gebonk rechtsachter, maar diverse monteurs zeggen nergens speling te kunnen ontdekken.......

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Vectra B. Wil ze nu ook laten vervangen maar in die how-to van Wim is alleen de voorkant beschreven. Zal eerst eens ff kijken hoeveel zoiets gaat kosten.

Terug
Naar boven