• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drempelvrees z'n Vectra (Update 06-11-11)

drempelvrees

Post vaak
Hallo ik zal me even voorstellen (sommigen kennen me nog wel van vorige opels):

Ik ben René 34 jaar uit Eindhoven.

Na begonnen te zijn met een c-kadett, een c-ascona gekocht een daarna een vectra 2000.

Toen even 2 uitstapjes gemaakt naar een Toyota Aygo en daarna wegens gezinsuitbreiding een Ford Focus station.

We wilden wat meer comfort en luxe, dus zijn we weer teruggegaan naar Opel en hebben we nu dus een Vectra C station gekocht ( ja weer een hier op het lijstje lol)

:kewlpics:kewlpics:kewlpics volgen snel, de auto moet eerst gepoetst worden want de dealer kan dat blijkbaar niet.

Hier alwel vast foto's van de vorige auto's, verderop wel snel een foto vanuit de showroom gepost:

De Aygo

aygo2.jpg

De Focus

OnzeFocus028.jpg

Nog wensen voor de vectra zijn: 3 cm verlagen en 19" velgen, maar eerst weer even sparen

Heej René, leuk nieuws man, gefeliciteerd !

Wat betreft vrijdag : eten, vrouw en kind naar huis en dan op naar de Mac voor een toetje ;-)

Heej René, leuk nieuws man, gefeliciteerd !

Wat betreft vrijdag : eten, vrouw en kind naar huis en dan op naar de Mac voor een toetje ;-)

das lang geleden;)

Hey rene welkom toch maar weer een vectra gekocht ;) eens een opel atijd een opel.

waar blijven de :kewlpics

john

das lang geleden;)

Hey rene welkom toch maar weer een vectra gekocht ;) eens een opel atijd een opel.

john

Yeah, yet an other wagon! Welkomen en veilige kmtjes gewenst

Enuhhh pica's zijn we dol op maar dan wel graag van de vec.

Safe driving Jurgen

Yeah, yet an other wagon! Welkomen en veilige kmtjes gewenst

Enuhhh pica's zijn we dol op maar dan wel graag van de vec.

Safe driving Jurgen

origineel gepost door nova....

das lang geleden;)

john

Ha John, ja we zijn weer op het oude nest beland hahaha, vrijdag ga ik hem poetsen en dan volgen de pics snel, nu schaam ik me op foto's ervan te posten, ik heb er wel van in de showroom, plaats ik die wel ff:

Rijd jij trouwens voortaan ook een vectra???? Astra weggedaan????

vectra2.jpg

das lang geleden;)

john

Ha John, ja we zijn weer op het oude nest beland hahaha, vrijdag ga ik hem poetsen en dan volgen de pics snel, nu schaam ik me op foto's ervan te posten, ik heb er wel van in de showroom, plaats ik die wel ff:

Rijd jij trouwens voortaan ook een vectra???? Astra weggedaan????

vectra2.jpg

Mooie vectra en mooi kleurtje trouwens ook :thumbup

Ja zo op de foto wel, maar als je in het daglicht kijkt schieten de tranen me in de ogen, hij zou gepolijst en al moeten zijn, maar dat is dan door een blinde gegdaan:agent:agent:agent.

Simpele krasjes die je zo weg kan polijsten krijgen ze er nog niet eens uit, vrijdag dus een leuk projectje om te gaan doen :thumbup:thumbup

Grt René

Ja zo op de foto wel, maar als je in het daglicht kijkt schieten de tranen me in de ogen, hij zou gepolijst en al moeten zijn, maar dat is dan door een blinde gegdaan:agent:agent:agent.

Simpele krasjes die je zo weg kan polijsten krijgen ze er nog niet eens uit, vrijdag dus een leuk projectje om te gaan doen :thumbup:thumbup

Grt René

origineel gepost door drempelvrees

Grt René

Ok jouw kennende gaat tie weer blinken

Dan zien we die foto s ook wel weer hier :D

origineel gepost door drempelvrees

Grt René

Ok jouw kennende gaat tie weer blinken

Dan zien we die foto s ook wel weer hier :D

Heey welkom.

Zeer mooi kleurtje zeg!!! ( heb ik ook ) haha. Veel plezier met de Vec!!! Maar dat komt wel goed.

Groet

Eric.

Terug
Naar boven