• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drempelvrees z'n Vectra (Update 06-11-11)

Heey welkom.

Zeer mooi kleurtje zeg!!! ( heb ik ook ) haha. Veel plezier met de Vec!!! Maar dat komt wel goed.

Groet

Eric.

origineel gepost door drempelvrees

origineel gepost door nova....

das lang geleden;)

Hey rene welkom toch maar weer een vectra gekocht ;) eens een opel atijd een opel.

waar blijven de :kewlpics

john

Ha John, ja we zijn weer op het oude nest beland hahaha, vrijdag ga ik hem poetsen en dan volgen de pics snel, nu schaam ik me op foto's ervan te posten, ik heb er wel van in de showroom, plaats ik die wel ff:

Rijd jij trouwens voortaan ook een vectra???? Astra weggedaan????

Ja dat klopt rene de astra rijdt rond in Sittard

vectra2.jpg

origineel gepost door drempelvrees

origineel gepost door nova....

das lang geleden;)

Hey rene welkom toch maar weer een vectra gekocht ;) eens een opel atijd een opel.

waar blijven de :kewlpics

john

Ha John, ja we zijn weer op het oude nest beland hahaha, vrijdag ga ik hem poetsen en dan volgen de pics snel, nu schaam ik me op foto's ervan te posten, ik heb er wel van in de showroom, plaats ik die wel ff:

Rijd jij trouwens voortaan ook een vectra???? Astra weggedaan????

Ja dat klopt rene de astra rijdt rond in Sittard

vectra2.jpg

Vandaag dus mn vectra op een beauty arrangement getracteerd, duurde alles bij elkaar van 09.45 tot 17.30 uur, maar dan heb je ook een mooi resultaat. Met dank aan SpecialCarCleaning.com

Eerst de auto helemaal gepolijst en daarna na-gepolijst. Toen gewassen en daarna nogmaals gewassen met speciale ontvetter.

Toen netjes afgedroogd en in de Waxguard gezet. Alles gerubberd en de ramen gedaan en toen alles uitgepoetst.

Toen was de binnenkant aan de beurt: eerst alles schoongemaakt met motorreiniger. Daarna alles ge-cockpit. Toen het leer met speciaal spul behandeld en daarna uitgezogen.

Hier alvast de eerste foto's, foto's van het eindresultaat volgen nog, want het was al donker toen ik klaar was dus........

Vectra4.jpg

vectra5.jpg

Er zaten echt flinke banen in van de garage die hem dus zogenaamd gepoetst had, wat een kl.........

vectra6.jpg

vectra7.jpg

vectra8.jpg

Toen even na-gepolijst

vectra9.jpg

vectra11.jpg

vectra10.jpg

Foto's van het eindresultaat volgen dus nog.

Grt René

Vandaag dus mn vectra op een beauty arrangement getracteerd, duurde alles bij elkaar van 09.45 tot 17.30 uur, maar dan heb je ook een mooi resultaat. Met dank aan SpecialCarCleaning.com

Eerst de auto helemaal gepolijst en daarna na-gepolijst. Toen gewassen en daarna nogmaals gewassen met speciale ontvetter.

Toen netjes afgedroogd en in de Waxguard gezet. Alles gerubberd en de ramen gedaan en toen alles uitgepoetst.

Toen was de binnenkant aan de beurt: eerst alles schoongemaakt met motorreiniger. Daarna alles ge-cockpit. Toen het leer met speciaal spul behandeld en daarna uitgezogen.

Hier alvast de eerste foto's, foto's van het eindresultaat volgen nog, want het was al donker toen ik klaar was dus........

Vectra4.jpg

vectra5.jpg

Er zaten echt flinke banen in van de garage die hem dus zogenaamd gepoetst had, wat een kl.........

vectra6.jpg

vectra7.jpg

vectra8.jpg

Toen even na-gepolijst

vectra9.jpg

vectra11.jpg

vectra10.jpg

Foto's van het eindresultaat volgen dus nog.

Grt René

origineel gepost door Droeftoeter

Jij moet gratis zonnebrillen weggeven:)

BTW ik heb nog wel een setje 19 inch OPC replica's te koop.;)

Waarom gaat die set nu al weer weg?

Jan

Jan

Eerst sparen, en ik heb denk ik al voorkeur voor een set 19" of 20" Schmidt velgen.

Jack-Line-1-tlg-18sb.jpg

Hier eentje alleen dan 20": 8,5X20" ET 35 met 235/35/20:wub:wub:wub:wub:wub:wub, nog mooier zo die wielkasten opgevuld

Opel%20Vectra%20C_Jack-Line_1-tlg_20Zoll_1167-2.jpg

Eerst sparen, en ik heb denk ik al voorkeur voor een set 19" of 20" Schmidt velgen.

Jack-Line-1-tlg-18sb.jpg

Hier eentje alleen dan 20": 8,5X20" ET 35 met 235/35/20:wub:wub:wub:wub:wub:wub, nog mooier zo die wielkasten opgevuld

Opel%20Vectra%20C_Jack-Line_1-tlg_20Zoll_1167-2.jpg

origineel gepost door janneman vectra c

Jan Hiervoor,

nieuwe 19 inch velgen gekocht want zelf loop ik ook niet iedere dag met de zelfde schoenen:D ging eigenlijk per ongeluk op Ebay staan daar rond de 1000 euro voor 4 velgen, dus ik denk dan bied ik tot 500. Wat denk je heb ik ze voor 440:o

dsc0347CJ7Q5.jpg

Terug
Naar boven