• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drempelvrees z'n Vectra (Update 06-11-11)

ik vind de set iets te laag. terwijl hij achter op zijn hoogst staat. hij is 5 cm gezakt rondom. plus dat hij iets te stug was.

ik wil toch wel iets comfort houden. heb nu een set bilstein b4 met eibach 3 cm besteld.

sorry rene voor de off topic.

ik vind de set iets te laag. terwijl hij achter op zijn hoogst staat. hij is 5 cm gezakt rondom. plus dat hij iets te stug was.

ik wil toch wel iets comfort houden. heb nu een set bilstein b4 met eibach 3 cm besteld.

sorry rene voor de off topic.

En zo ist,moet je straks met de kleine wel ff wachten als ie net gegeten heeft,dat het ff kan zakken anders :puke :puke , ;)

En zo ist,moet je straks met de kleine wel ff wachten als ie net gegeten heeft,dat het ff kan zakken anders :puke :puke , ;)

Tuning moet je er vroeg inbrengen bij die kinderen....

ELE-Rally vond ie ook helemaal geweldig!! Ik vroeg aan hem: en wat deden de auto's?? En hij: BAM BAM BAM.

Helemaal geweldig

Tuning moet je er vroeg inbrengen bij die kinderen....

ELE-Rally vond ie ook helemaal geweldig!! Ik vroeg aan hem: en wat deden de auto's?? En hij: BAM BAM BAM.

Helemaal geweldig

Vandaag van williamvectra c1sw een bevestigingsmail gekregen dat de schroefset onderweg is, vol verwachting klopt mijn hart en hoop de set er deze week nog onder te krijgen bij Edje73 thuis (die heeft het gereedschap en staan we lekker droog)

Vandaag van williamvectra c1sw een bevestigingsmail gekregen dat de schroefset onderweg is, vol verwachting klopt mijn hart en hoop de set er deze week nog onder te krijgen bij Edje73 thuis (die heeft het gereedschap en staan we lekker droog)

JAJAJA Sinterklaas is weer vroeg in het land dit jaar, en ik moet wel verrekkes braaf zijn geweest want hij had een cadeautje voor me.

Ik heb vandaag mijn FK-Highsport schroefset binnen gekregen en ziet er perfect uit.

Morgenavond gaan we met zn 2-en lekker een avondje sleutelen en dan moet de set er onder zitten.

Even ook hier een bedankje naar William voor het wederzijdse vertrouwen (gelukkig kan het nog want je hoort steeds meer rare verhalen)

Ik zoals beloofd eerst het geld overgemaakt en William daarna keurig netjes alles opgestuurd :thumb :thumb :thumb :thumb .

Verslag en foto's volgen vanzelfsprekend!!!

Hier alvast een foto van de schroefset:

Schroefset.jpg

Groetjes René

JAJAJA Sinterklaas is weer vroeg in het land dit jaar, en ik moet wel verrekkes braaf zijn geweest want hij had een cadeautje voor me.

Ik heb vandaag mijn FK-Highsport schroefset binnen gekregen en ziet er perfect uit.

Morgenavond gaan we met zn 2-en lekker een avondje sleutelen en dan moet de set er onder zitten.

Even ook hier een bedankje naar William voor het wederzijdse vertrouwen (gelukkig kan het nog want je hoort steeds meer rare verhalen)

Ik zoals beloofd eerst het geld overgemaakt en William daarna keurig netjes alles opgestuurd :thumb :thumb :thumb :thumb .

Verslag en foto's volgen vanzelfsprekend!!!

Hier alvast een foto van de schroefset:

Schroefset.jpg

Groetjes René

ik heb er zin an rene,koffie staat al klaar voor merge alleen ff aanzetten dan he. :thumb

tot morgen kerel.

gr edje

Terug
Naar boven