• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drempelvrees z'n Vectra (Update 06-11-11)

Vandaag nog eens goed op mijn gemakje gekeken, maar ik denk dat hij voor nog zo'n 2 cm mag zakken, dan staat hij mooi gelijk met de achterkant

Hebben we wat te doen het weekend, daarna als de hoogte naar mijn zin is de auto nog uit laten lijnen.

Wegligging is wel véééééél beter nu, dweilen is afgelopen!!

Vandaag nog eens goed op mijn gemakje gekeken, maar ik denk dat hij voor nog zo'n 2 cm mag zakken, dan staat hij mooi gelijk met de achterkant

Hebben we wat te doen het weekend, daarna als de hoogte naar mijn zin is de auto nog uit laten lijnen.

Wegligging is wel véééééél beter nu, dweilen is afgelopen!!

@drempelvrees wrote:JAJAJA Sinterklaas is weer vroeg in het land dit jaar, en ik moet wel verrekkes braaf zijn geweest want hij had een cadeautje voor me.

Ik heb vandaag mijn FK-Highsport schroefset binnen gekregen en ziet er perfect uit.

Morgenavond gaan we met zn 2-en lekker een avondje sleutelen en dan moet de set er onder zitten.

Even ook hier een bedankje naar William voor het wederzijdse vertrouwen (gelukkig kan het nog want je hoort steeds meer rare verhalen)

Ik zoals beloofd eerst het geld overgemaakt en William daarna keurig netjes alles opgestuurd :thumb :thumb :thumb :thumb .

Verslag en foto's volgen vanzelfsprekend!!!

Hier alvast een foto van de schroefset:

Schroefset.jpg

Groetjes René

Geen dank geen dank.

ik ben zelf blij dat het zo kon. kon ik direkt de bilstein en eibach bestellen.

Ik vind de set gaaf staan. jij hebt hem achter dus ook op zijn hoogste staan.

Veel plezier ermee. misschien we elkaar een keer op een meeting.

gr. william

@drempelvrees wrote:JAJAJA Sinterklaas is weer vroeg in het land dit jaar, en ik moet wel verrekkes braaf zijn geweest want hij had een cadeautje voor me.

Ik heb vandaag mijn FK-Highsport schroefset binnen gekregen en ziet er perfect uit.

Morgenavond gaan we met zn 2-en lekker een avondje sleutelen en dan moet de set er onder zitten.

Even ook hier een bedankje naar William voor het wederzijdse vertrouwen (gelukkig kan het nog want je hoort steeds meer rare verhalen)

Ik zoals beloofd eerst het geld overgemaakt en William daarna keurig netjes alles opgestuurd :thumb :thumb :thumb :thumb .

Verslag en foto's volgen vanzelfsprekend!!!

Hier alvast een foto van de schroefset:

Schroefset.jpg

Groetjes René

Geen dank geen dank.

ik ben zelf blij dat het zo kon. kon ik direkt de bilstein en eibach bestellen.

Ik vind de set gaaf staan. jij hebt hem achter dus ook op zijn hoogste staan.

Veel plezier ermee. misschien we elkaar een keer op een meeting.

gr. william

Ze zeggen wel eens van het zijn de kleine dingen die het hem doen.

Vanmorgen heb ik de schroefset afgesteld zoals ik hem toch mooier vond en het ziet er nu echt perfect uit, mooi een geheel.

Tevens een kleine fotoshoot gedaan:

verlagen6.jpg

Kwam toevallig een originele vectra tegen dus de mijne er maar even langs gezet (deze had wel een OPC-line paket erop zitten)

verlagen7.jpg

verlagen8.jpg

Hij is hier nog niet gepoetst zoals ik zou willen (helaas geen tijd voor)

verlagen9.jpg

verlagen10.jpg

verlagen11.jpg

verlagen12.jpg

Ze zeggen wel eens van het zijn de kleine dingen die het hem doen.

Vanmorgen heb ik de schroefset afgesteld zoals ik hem toch mooier vond en het ziet er nu echt perfect uit, mooi een geheel.

Tevens een kleine fotoshoot gedaan:

verlagen6.jpg

Kwam toevallig een originele vectra tegen dus de mijne er maar even langs gezet (deze had wel een OPC-line paket erop zitten)

verlagen7.jpg

verlagen8.jpg

Hij is hier nog niet gepoetst zoals ik zou willen (helaas geen tijd voor)

verlagen9.jpg

verlagen10.jpg

verlagen11.jpg

verlagen12.jpg

Heeel mooi Drempelvrees!!!

:thumb

(Nu alleen je avatar nog ff goed maken want dat lijkt wel een Zafira uit de verte zo...)

Heeel mooi Drempelvrees!!!

:thumb

(Nu alleen je avatar nog ff goed maken want dat lijkt wel een Zafira uit de verte zo...)

@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

ziet er erg DIK uit zo :wors

nu staat ie lekker op z'n pootjes :thumbup

Zozo GTS Powder, geen sneer over dat het een station is ofzo? Zomaar eens een positieve opmerking over de Station.... Je gaat vooruit, hulde jongen!!

@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

Zozo GTS Powder, geen sneer over dat het een station is ofzo? Zomaar eens een positieve opmerking over de Station.... Je gaat vooruit, hulde jongen!!

@Edvries wrote:@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

ligt er wel aan WIE HET IS natuurlijk ;)

@Edvries wrote:@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

ligt er wel aan WIE HET IS natuurlijk ;)

Terug
Naar boven