• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drempelvrees z'n Vectra (Update 06-11-11)

@GTS Power wrote:@Edvries wrote:@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

ziet er erg DIK uit zo :wors

nu staat ie lekker op z'n pootjes :thumbup

Zozo GTS Powder, geen sneer over dat het een station is ofzo? Zomaar eens een positieve opmerking over de Station.... Je gaat vooruit, hulde jongen!!

ligt er wel aan WIE HET IS natuurlijk ;)

Hmmzzz...... dan heb jij vast wat speciaals met Drempelmans, omdat je elke andere Station hier wel afzeikt.....

@GTS Power wrote:@Edvries wrote:@GTS Power wrote:Ahhh hier ;)

ziet er erg DIK uit zo :wors

nu staat ie lekker op z'n pootjes :thumbup

Zozo GTS Powder, geen sneer over dat het een station is ofzo? Zomaar eens een positieve opmerking over de Station.... Je gaat vooruit, hulde jongen!!

ligt er wel aan WIE HET IS natuurlijk ;)

Hmmzzz...... dan heb jij vast wat speciaals met Drempelmans, omdat je elke andere Station hier wel afzeikt.....

@Edvries wrote:

Hmmzzz...... dan heb jij vast wat speciaals met Drempelmans, omdat je elke andere Station hier wel afzeikt.....[/quote]

Jaloers Eric??????

Oja.....wel ontopic blijven aub! :ass

@Edvries wrote:

Hmmzzz...... dan heb jij vast wat speciaals met Drempelmans, omdat je elke andere Station hier wel afzeikt.....[/quote]

Jaloers Eric??????

Oja.....wel ontopic blijven aub! :ass

Ik ken de beste man ook niet, ook al is iets niet mijn smaak, wel altijd respect houden voor het werk wat gedaan is.

Meer doe ik ook niet

@drempelvrees wrote:Ik ken de beste man ook niet, ook al is iets niet mijn smaak, wel altijd respect houden voor het werk wat gedaan is.

Meer doe ik ook niet

De reacties tussen edvries en mij moet je over het algemeen altijd lezen met een knipoog.

:thumb

Ik ken de beste man ook niet, ook al is iets niet mijn smaak, wel altijd respect houden voor het werk wat gedaan is.

Meer doe ik ook niet

@drempelvrees wrote:Ik ken de beste man ook niet, ook al is iets niet mijn smaak, wel altijd respect houden voor het werk wat gedaan is.

Meer doe ik ook niet

De reacties tussen edvries en mij moet je over het algemeen altijd lezen met een knipoog.

:thumb

Vandaag de achterklep ontdaan van overtollige emblemen, ziet er een stuk beter uit.

Nu nog een keer op mn gemak de achterklep polijsten en dan is die ook weer als nieuw:

achterklepgecleaned.jpg

Graag even jullie mening over deze velgen, hoe zouden ze staan onder de vectra, en wat voor een naafdiameter heeft mijn vectra eigenlijk??

Precies dezelfde velgen/kleur, maar dan onder mijn auto, gaat om 19":

PLgGQ%253D%253D.jpg

Grt René

Vandaag de achterklep ontdaan van overtollige emblemen, ziet er een stuk beter uit.

Nu nog een keer op mn gemak de achterklep polijsten en dan is die ook weer als nieuw:

achterklepgecleaned.jpg

@drempelvrees wrote:Graag even jullie mening over deze velgen, hoe zouden ze staan onder de vectra, en wat voor een naafdiameter heeft mijn vectra eigenlijk??

PLgGQ%253D%253D.jpg

Grt René

ik vind ze iets te sjonnie achtig voor je vectra , maar das mijn mening

Graag even jullie mening over deze velgen, hoe zouden ze staan onder de vectra, en wat voor een naafdiameter heeft mijn vectra eigenlijk??

PLgGQ%253D%253D.jpg

Grt René

@drempelvrees wrote:Graag even jullie mening over deze velgen, hoe zouden ze staan onder de vectra, en wat voor een naafdiameter heeft mijn vectra eigenlijk??

PLgGQ%253D%253D.jpg

Grt René

ik vind ze iets te sjonnie achtig voor je vectra , maar das mijn mening

Hele dikke wielen. Die staan zeker wel goed onder een Vectra.

Zijn dat Immitatie velgjes? De echte zijn stervensduur!

@Fearless wrote:Hele dikke wielen. Die staan zeker wel goed onder een Vectra.

Immitatie ja, wel nieuwe velgen, alleen is het wel steek 5x100.

Moet met adapters van RH wel op te lossen zijn

Hele dikke wielen. Die staan zeker wel goed onder een Vectra.

Terug
Naar boven