kruijsdijk
Lid
op 1 juli mijn vectra naar opel driessen gebracht voor een kleine beurt en apk zou 's middags klaar zijn om 5 uur nog niets gehoord en toen zelf maar gebeld kregen te horen dat er iets nog niet goed was moesten op 2 juli nog maar eens bellen. op 2 juli gebeld kregen te horen dat hij niet door de apk keuring kwam omdat hij een storing aangaf (een vectra gt van 4 jaar oud) wij hebben de auto zekers te weten zonder problemen of storingen weggebracht dus hebben zij dit veroorzaakt toen wij de auto op gingen halen moesten wij eerst de rekening kontant betalen en tot onze verbazing was dit een rekening voor een grote beurt terwijl wij een afspraak hadden gemaakt voor een kleine nou toch maar onder protes betaald want was niet volgens afspraak en ook de apk is nog niet rond. Toen vertelde ze ons dat de verdamper kapot zou zijn kosten ongeveer 500 euro. toen ik 's avonds weg wou rijden en de auto weer over schakelde op gas begon hij meteen te stotteren en gaf hij een storing aan wij de opel assistance gebeld maar tot onze verbazing kwam deze niet want daar zouden wij geen recht op hebben want wij hadden geen pasje bij de rekening gekregen. op 3 juli toch de anwb erbij laten komen en die vertelde ons dat het probleem hoogst waarschijnlijk bij de injectoren zat die wij pas eind maart hebben laten vervangen dus vlgens ons moet dit toch garantie zijn maar het grootste probleem vind ik nog dat ik een auto die helemaal goed is wegbreng voor een klein beurtje en apk en dat deze dan afgekeurd en kapot terugkomt en dan ook nog voor een grote beurt moeten betalen. Mensen de boodschap is kom nooit in de buurt van opel driessen te hapert want het zijn grote oplichters!!!!!!