• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drift Omega (Project)

Nou ik ben even aan het puin ruimen gegaan in de omega.

Alles is eruit,stoelen,dashbord,airbags,kachel airco,bekleding en alle bedrading incl de zekering kasten en relais.

Er zitten nog een paar draadjes bij het stuur waar ik de motor mee kan starten en wat draadje voor de meters.

Onder de kap moet nog wel het één en ander aan bedrading weg.

Hij loopt inmiddels wel weer,het bleek een kapot alarm te zijn waardoor de startonderbreking erop bleef staan.

Ik ben nog wel twee plekjes in de bodem tegen gekomen,de kachel radiateur bleek lek te zijn en had wat schade achtergelaten maar dat is goed te verhelpen.

Beetje slechte foto maar zo ziet het slachtveld er nu uit.:o

Afb0515kl.jpg

en hier de slachtoffers.:D

Afb0514kl.jpg

Afb0506kl.jpg

Nou ik ben even aan het puin ruimen gegaan in de omega.

Alles is eruit,stoelen,dashbord,airbags,kachel airco,bekleding en alle bedrading incl de zekering kasten en relais.

Er zitten nog een paar draadjes bij het stuur waar ik de motor mee kan starten en wat draadje voor de meters.

Onder de kap moet nog wel het één en ander aan bedrading weg.

Hij loopt inmiddels wel weer,het bleek een kapot alarm te zijn waardoor de startonderbreking erop bleef staan.

Ik ben nog wel twee plekjes in de bodem tegen gekomen,de kachel radiateur bleek lek te zijn en had wat schade achtergelaten maar dat is goed te verhelpen.

Beetje slechte foto maar zo ziet het slachtveld er nu uit.:o

Afb0515kl.jpg

en hier de slachtoffers.:D

Afb0514kl.jpg

Afb0506kl.jpg

koekie koekie,jij hebt volgens mij toch tijd zat,2 zo'n dikke projecten tegelijk.ben blij als ik mijn kadett afheb en dan eindelijk de mijn volksrod eindelijk kan uitgraven.weet nog niet meer waar hij staat:D

gaaf project weer en ga ik zekers volgen

koekie koekie,jij hebt volgens mij toch tijd zat,2 zo'n dikke projecten tegelijk.ben blij als ik mijn kadett afheb en dan eindelijk de mijn volksrod eindelijk kan uitgraven.weet nog niet meer waar hij staat:D

gaaf project weer en ga ik zekers volgen

:DHaha,nee ik ben ook graag thuis hoor, maar als je maar een beetje door gaat dan kun je wel aardig wat werk verzetten in een korte tijd.

De ééne keer wat meer dan de andere maar soms wil het gewoon en dan schiet je lekker op:D

:DHaha,nee ik ben ook graag thuis hoor, maar als je maar een beetje door gaat dan kun je wel aardig wat werk verzetten in een korte tijd.

De ééne keer wat meer dan de andere maar soms wil het gewoon en dan schiet je lekker op:D

Vandaag even de Omega naar buiten gehaald om in de andere schuur te zetten.

Gelijk even het meeste stof er af gewassen en op de foto gezet.

Dit is wat er over is en nu mag hij zolang even de hoek in.

driftomega-006.jpg

driftomega-005.jpg

driftomega-007.jpg

driftomega-008.jpg

driftomega-009.jpg

Vandaag even de Omega naar buiten gehaald om in de andere schuur te zetten.

Gelijk even het meeste stof er af gewassen en op de foto gezet.

Dit is wat er over is en nu mag hij zolang even de hoek in.

driftomega-006.jpg

driftomega-005.jpg

driftomega-007.jpg

driftomega-008.jpg

driftomega-009.jpg

Terug
Naar boven