origineel gepost door daruler
jajja was der ook michiel nog gezien en koekie
maar heb nog wel wat fotos van de rekord voor dat die stuk was
heb me kostelijk vermaakt die dag
Ik had eerst niet in de gaten dat jij dat was totdat Sik het vertelde
Maar dan moet je de volgende Ronde ook maar even komen zeker dan zal er nog meer spectakel te zien zijn
origineel gepost door Kale gek
ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken... denk toch dat ik de 'nieuwe'manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..
als je nou het verhaal leest en goed op die foto's kijkt dan zie je Sik in die E30 zitten
jajja was der ook michiel nog gezien en koekie
maar heb nog wel wat fotos van de rekord voor dat die stuk was
heb me kostelijk vermaakt die dag
Ik had eerst niet in de gaten dat jij dat was totdat Sik het vertelde
Maar dan moet je de volgende Ronde ook maar even komen zeker dan zal er nog meer spectakel te zien zijn
origineel gepost door Kale gek
ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken... denk toch dat ik de 'nieuwe'manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..
als je nou het verhaal leest en goed op die foto's kijkt dan zie je Sik in die E30 zitten