• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DRINGEND !! een achteras voor opel astra g van 1999 3 deurs

hallo , ik was deze morgend met mijne astra aan het rijden en in 1 keer scheurde mijn achteras door , nu heb ik deze vandaag eronder uit gehaald maar ik zou morgen tog al graag een andere er onder willen steken hebben, want ik moet dinsdag naar frankrijk , weet er iemand waar ik die kan vinden ? liefst zo goedkoop mogelijk ! en het is vrij dringend ! :)

in ieder geval al bedankt !

groetjes sammy !

Ik heb geen achteras voor je, maar ben wel benieuwd waar de as is gescheurd.

Heb je er een foto van?

@ries e wrote:Ik heb geen achteras voor je, maar ben wel benieuwd waar de as is gescheurd.

Heb je er een foto van?

Foto-W8IIFVB3-D.jpg

zo heb rap een foto getrokken ! :)

mvg

Nog nooit gezien, en zelfs nog nooit gehoord. Tegen een stoeprand gegleden in het verleden?

nee niks gegleden tegen een borduur ofzo , en verder heb ik geen schade of niks gebeurt allen de wiel kaasen nog wat beschadigt , ik was net in een bocht en het scheurde af , ik denk dat ik maar 10 a 15 km rejde :) zouden jullie mss weten of ik dit zou kunnen lassen ?

groete

ja vind ik ook :) ! ja als ik zo kan zien is het wel op een lasnaad maar ik ben ni echt zeker of het echt een las is , of dat ze er een las naad heb bij rond gedaan voor de stevigheid ! :)

Gelukkig goed afgelopen. Deze as zou ik niet meer willen lassen.

Op de sloop een as zoeken die minder verroest is lijkt me veiliger.

ja vindt ik ook :) wat zou dat mss nog kosten op de sloop ? want was aan het denken voor er gewoon een nieuwe onder te hangen als ik het hier voor 9u bestel heb ik het normaal de zelfde dag nog wel !

As bij d'n dealer, reken er maar niet op, die moet heus uit duitsland komen, een onderdelenboer kan dit ook niet leveren..

Willem

ja tog wel hoor willem want ik had er vandaag naar gebeld en ze hadden er nog 2 op vooraad bij een firma , maar ze kosten dan wel bijna 600 € en dat vindt ik wel veel ! :???:

ja dat vindt ik ook ! daarom dat ik morgen eerst is naar slopers gaan bellen , hier vlak bij mij zitten er 2 dus ik hoop dat ze er daar wel hebben ! maar weet je mss of dat er verschil op zit ? van 5 deurs of 3 deurs want ik heb er al een paar zien staan op marktplaats maar dat is 4 bout en ik heb 5 bout en dat was net de zelfde ! daar kan ik niet zo goed aan uit ?

Geen vewrschil in 4 en 5deurs..

maar zit me te bedenken, je zal maar net met je OPC-tje of Chipped Coupe turbo lekker 245km/u aan het knallen zijn, en dat asje brekt, hij is tenslotte niks anders..

Willem

ah ok dat is goed dan ! en ja dan zou je nogal iets zien denk ik , als dat was dan had ik daar nooit meer levend uitgekomen volgens mij hoor ! :???:

Terug
Naar boven