• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dringend hulp nodig bij Centrale Vergrendeling!

Ja staat precies in het midden,maar als ik me speakers op de versterker aansluit,blijven ze hard staan,en kan ik ze niet zachter zetten

Ja staat precies in het midden,maar als ik me speakers op de versterker aansluit,blijven ze hard staan,en kan ik ze niet zachter zetten

heeft je radio niet meer uitgangen???

Meestal 1 voor rear speaker, dan 1 voor back speakers en nog 1 voor de sub uitgang.... zoals ik lees heb je hem op de verkeerde aangesloten!

heeft je radio niet meer uitgangen???

Meestal 1 voor rear speaker, dan 1 voor back speakers en nog 1 voor de sub uitgang.... zoals ik lees heb je hem op de verkeerde aangesloten!

@richardschaeks wrote:heeft je radio niet meer uitgangen???

een radio heeft tog 4x2 setjes draden voor de speakers geschakelde plus en constanst een massa. misschien een telefoon mute en een remote voor de versterker en een tulip aansluiting voor de versterker?

@richardschaeks wrote:heeft je radio niet meer uitgangen???

een radio heeft tog 4x2 setjes draden voor de speakers geschakelde plus en constanst een massa. misschien een telefoon mute en een remote voor de versterker en een tulip aansluiting voor de versterker?

@johanhummer9 wrote:@richardschaeks wrote:heeft je radio niet meer uitgangen???

Ja en dan de uitgangen voor de versterkers!, bij mijn radio sony gt470u zitten er buiten de de 4 speakers nog eens 3 versterker uitgangen en 1 ingang!

2 uitgangen zijn voor de normale speakers te versterken! deze zijn niet regelbaar en blazen maar voluit om zo te zeggen

en de de subuitgang deze is regelbaar op de radio en zo kan je het volume van de sub wel veranderen zonder dat die voluit blaast!

@johanhummer9 wrote:@richardschaeks wrote:heeft je radio niet meer uitgangen???

Ja en dan de uitgangen voor de versterkers!, bij mijn radio sony gt470u zitten er buiten de de 4 speakers nog eens 3 versterker uitgangen en 1 ingang!

2 uitgangen zijn voor de normale speakers te versterken! deze zijn niet regelbaar en blazen maar voluit om zo te zeggen

en de de subuitgang deze is regelbaar op de radio en zo kan je het volume van de sub wel veranderen zonder dat die voluit blaast!

ik heb het zo bij bij aangesloten (heb alleen achter audio dus hoeden plank speakers sub en versterker ) gewoon de tulip (rood wit) op de versterker , en dan van de versterker naar de speakers en sub.

en ik kan gewoon het volume regelen vanaf me radio

ik heb het zo bij bij aangesloten (heb alleen achter audio dus hoeden plank speakers sub en versterker ) gewoon de tulip (rood wit) op de versterker , en dan van de versterker naar de speakers en sub.

en ik kan gewoon het volume regelen vanaf me radio

Hier een foto van de achterkant

Uploaded with ImageShack.us

Vanuit mijn versterker gaan er 4 tulp stekkers naar voor,en een remote kabel,de remote kabel sluit ik op de blauwe kabel van de stekkerboom aan,en die tulp,sluit ik naar mijn weten ook goed aan,want op de versterker en heb je rear en front,en die kabels die in rear zitten,sluit ik ook op rear aan bij de radio,en hetzelfde met front,maar toch doet ie het niet zoals het moet:(

Terug
Naar boven