• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dringende hulp corsa b 1.5td stotterd

dringende hulp corsa b 1.5td

ik heb een opel corsa b 1.5 turbo diesel

het probleem als de auto stationair loopt stotterd hij af en toe en als je gaat rijden en volgas geeft schokt hij en houd hij in wat kan het probleem zijn de diesel filter iemand nog meer opties alle informatie is welkom

alvast bedankt

Zal niet gaan Klopper, deze motor is Volledig mechanisch gestuurd, heeft geen Computer dus.

Je zal inderdaad het beste kunne beginnen met wat onderhoud aan de auto, zoals dieselfilter en luchtfilter.

Willem

er kan ook luchtlekkage zijn in het dieselfilter.

ging mij niet om de staat van onderhoud, ik heb dit soort problemen gehad met diversen MB diesels (voornamelijk 300 Turbodiesels, waarbij het aan een nog geen 5000km oud dieselfilter lag..

Willem

Terug
Naar boven