• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dubbel din in Astra H

@rdh wrote:Ik had zelf de dynavin dvn-opel http://www.dynavin.com/products/product_dnv_opel.php" onclick="window.open(this.href);return false; er in heel mooi op zich en had hier zelf tomtom opgezet enkel het scherm was laag en dat vond ik een minpunt tevens was de kleur grey en ik heb zelf zilver. In een cosmo uitvoering past ie perfect gezien de kleur match.

Spuiten zou een optie zijn als je het wil het front kan gedemonteerd worden.

Ps arjan, dasmoerf heeft de zelfde radio er in.

donker grijs ? als in moonland ?

Ik ben namelijk ook aan het kijken wat ik er in kan hangen ipv de originele cd30 (ik heb niet eens mp3), maar er moet natuurlijk wel op het schermpje te kijken zijn EN hij moet niet afhankelijk zijn van stuurbediening want die heb ik niet.

Mark

www.astratuningclub.nl

Idd kladerman ze draaien allemaal wince had dat ding van mij toen geunlockt wel leuk speelgoed enkel het scherm werkte voor mij niet daarom ben ik weer naar origineel dvd90 navi gegaan enkel mis je dan opties zoals usb bv maar goed.

@rdh wrote:Ik had zelf de dynavin dvn-opel http://www.dynavin.com/products/product_dnv_opel.php" onclick="window.open(this.href);return false; er in heel mooi op zich en had hier zelf tomtom opgezet enkel het scherm was laag en dat vond ik een minpunt tevens was de kleur grey en ik heb zelf zilver. In een cosmo uitvoering past ie perfect gezien de kleur match.

Spuiten zou een optie zijn als je het wil het front kan gedemonteerd worden.

Ps arjan, dasmoerf heeft de zelfde radio er in.

donker grijs ? als in moonland ?

Ik ben namelijk ook aan het kijken wat ik er in kan hangen ipv de originele cd30 (ik heb niet eens mp3), maar er moet natuurlijk wel op het schermpje te kijken zijn EN hij moet niet afhankelijk zijn van stuurbediening want die heb ik niet.

Mark

www.astratuningclub.nl

Maar als ik het goed begrepen heb is bij het vervangen van de radio door een niet opel radio ook geen antidiefstal beveiliging van de radio meer mogelijk ? dat maakt het met de prijzen van 450 euro een gewilde prooi voor dieven ?

Mark

Maar als ik het goed begrepen heb is bij het vervangen van de radio door een niet opel radio ook geen antidiefstal beveiliging van de radio meer mogelijk ? dat maakt het met de prijzen van 450 euro een gewilde prooi voor dieven ?

Mark

:-( dan moet ik toch maar iets zoeken van origineel opel of afstappen van het dubbeldin gebeuren, geen zin om met een rode vlag langs het dievengilde te rijden.

:-( dan moet ik toch maar iets zoeken van origineel opel of afstappen van het dubbeldin gebeuren, geen zin om met een rode vlag langs het dievengilde te rijden.

Ik wilde eerst ook voor een DVD90 gaan maar dat werd me veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. De CD70 viel bij mij zowiezo al af want ik wil geen navi zonder kleurenscherm en bovendien kun je voor de rest ook weinig meer dan met de cd30mp3.

Ik luister vooral muziek via de sd kaart en had ook een carkit nodig en dit zit allemaal in de Eonon.

En ik woon ook niet in zo'n criminele buurt ;) (afkloppen :angel )

Terug
Naar boven