• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dubbel din in Astra H

Ik wilde eerst ook voor een DVD90 gaan maar dat werd me veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. De CD70 viel bij mij zowiezo al af want ik wil geen navi zonder kleurenscherm en bovendien kun je voor de rest ook weinig meer dan met de cd30mp3.

Ik luister vooral muziek via de sd kaart en had ook een carkit nodig en dit zit allemaal in de Eonon.

En ik woon ook niet in zo'n criminele buurt ;) (afkloppen :angel )

Ik heb een tomtom en ik bel niet in de auto, maar vooral geen anti diefstal beveiliging doet mij afzien van zo'n radio, ik woon in een rustig dorpje en toch bij mij op de inrit in de vorige astra G gewoon mijn autoradio eruit gejat en dan hebben ze dus echt onder de lamp staan te werken want die gaat automatisch aan, en ik was niet de enige een stuk of 15 auto's waren aan de beurt geweest, ze komen gewoon met een busje en nemen een hele rij auto's te pakken.

Mark

Ik heb een tomtom en ik bel niet in de auto, maar vooral geen anti diefstal beveiliging doet mij afzien van zo'n radio, ik woon in een rustig dorpje en toch bij mij op de inrit in de vorige astra G gewoon mijn autoradio eruit gejat en dan hebben ze dus echt onder de lamp staan te werken want die gaat automatisch aan, en ik was niet de enige een stuk of 15 auto's waren aan de beurt geweest, ze komen gewoon met een busje en nemen een hele rij auto's te pakken.

Mark

@Nick-GSI wrote:op een cd70 kan ook een kleurenscherm zoals bij de dvd90

Klopt ook, alleen moet je dan naast de radio ook weer een ander scherm en omlijsting kopen wat toch wel weer erg duur is.

zo snel kan die ook weer niet gestolen worden hoor. de radio eruit halen is nog best veel werk zeker aangezien de bedrading erachter.

Nee hoor dat gaat heel snel, ze knippen gewoon de bedrading uit je auto zodat het geheel compleet met stekkers aan de radio blijft zitten :-(

Mark

@Nick-GSI wrote:op een cd70 kan ook een kleurenscherm zoals bij de dvd90

Klopt ook, alleen moet je dan naast de radio ook weer een ander scherm en omlijsting kopen wat toch wel weer erg duur is.

zo snel kan die ook weer niet gestolen worden hoor. de radio eruit halen is nog best veel werk zeker aangezien de bedrading erachter.

De radio heb je er binnen een minut er uit en dan is de bedrading echt nog wel heel. Scherm duurt 4 minuten langer. Spreek uit ervaring.

Greetz.

Marcel

Nee hoor dat gaat heel snel, ze knippen gewoon de bedrading uit je auto zodat het geheel compleet met stekkers aan de radio blijft zitten :-(

Mark

De radio heb je er binnen een minut er uit en dan is de bedrading echt nog wel heel. Scherm duurt 4 minuten langer. Spreek uit ervaring.

Greetz.

Marcel

bij een auto in de buurt gingen ze zelfs zo grof te werk dat ze bij een auto de punt van het portier pakte om open te buigen (en volledig verbogen) om dan de deur open te kunnen doen, het halve dashboard gesloopt werdt om de auto radio er zo snel mogelijk uit te krijgen, en dat allemaal onder een lantaarnpaal, bij die van ons hadden ze een klein achterraampje eruit getikt om zo binnen te komen en enkel met een krasje op de middenconsole de radio eruti gehaald, dit waren geen beginnelingen, zo werd iedere keer een ander dorpje te pakken genomen.

@Klanderman wrote:Ik wilde eerst ook voor een DVD90 gaan maar dat werd me veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. De CD70 viel bij mij zowiezo al af want ik wil geen navi zonder kleurenscherm en bovendien kun je voor de rest ook weinig meer dan met de cd30mp3.

Ik luister vooral muziek via de sd kaart en had ook een carkit nodig en dit zit allemaal in de Eonon.

carkit, externe muziekbronnen luisteren en kleurenscherm kan allemaal met een CD70/DVD90 getuige mijn eigen Vectra

bij een auto in de buurt gingen ze zelfs zo grof te werk dat ze bij een auto de punt van het portier pakte om open te buigen (en volledig verbogen) om dan de deur open te kunnen doen, het halve dashboard gesloopt werdt om de auto radio er zo snel mogelijk uit te krijgen, en dat allemaal onder een lantaarnpaal, bij die van ons hadden ze een klein achterraampje eruit getikt om zo binnen te komen en enkel met een krasje op de middenconsole de radio eruti gehaald, dit waren geen beginnelingen, zo werd iedere keer een ander dorpje te pakken genomen.

@Klanderman wrote:Ik wilde eerst ook voor een DVD90 gaan maar dat werd me veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. De CD70 viel bij mij zowiezo al af want ik wil geen navi zonder kleurenscherm en bovendien kun je voor de rest ook weinig meer dan met de cd30mp3.

carkit, externe muziekbronnen luisteren en kleurenscherm kan allemaal met een CD70/DVD90 getuige mijn eigen Vectra

Hoe heb je die externe muziekbronnen voor elkaar gekregen kees? dat lijkt me ook wel wat op me dvd90.

Hoe heb je die externe muziekbronnen voor elkaar gekregen kees? dat lijkt me ook wel wat op me dvd90.

Kijk dat zijn mooie berichten, ik hou je topics in de gaten want daar heb ik wel oren na :thumb

PM is ook zeer welkom altijd :wors

Kijk dat zijn mooie berichten, ik hou je topics in de gaten want daar heb ik wel oren na :thumb

PM is ook zeer welkom altijd :wors

Extern in is leuk, maar bijna niemand gebruikt dat nog ?

Mooiste zou zijn om direct USB op je radio te maken.

Ben al aan het rondneuzen naar een Denison gateway welke je tussen je radio en auto in de canbus plaatst en zodoende een wisselaar / line in op je radio creeert. De Ipod / USB stick - schijf zou dan volledig te bedienen zijn via je radio.

Terug
Naar boven