• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dubbeldin in vectra gts kan dat?

Hallo,

Ik heb een gts uit 2003 waarvan de orginele radio niet werkt.

Nu wil ik er gelijk een dubbeldin van pioneer in doen.

Ik heb al een adresje voor een ombouwframpje.

Ik vroeg me nou alleen af of dat wel kan ivm de boordcomputer oid. zit er op de radio bedieningsknoppe voor de boordcomputer?

je zal een frontje voor de afwerking moeten bestellen de meeste frame,s zullen niet passen moet voor opel vec zijn en een kastje voor de stuurbediening dat zal et zijn gr baboe

hier nog een pic ken je dat frontje zien
005.jpg
gr baboe

je zou wel rekening moeten houden dat je speciale connectoren nodig hebt voor het behoud van je stuurwielbediening en boardcomputerweergave.

inter face volgens mij was het deze CA-R-PI.151 moet ik efe op zoeken dacht deze kost ook weer 100 eu dacht ik

je zal een frontje voor de afwerking moeten bestellen de meeste frame,s zullen niet passen moet voor opel vec zijn en een kastje voor de stuurbediening dat zal et zijn gr baboe

je zou wel rekening moeten houden dat je speciale connectoren nodig hebt voor het behoud van je stuurwielbediening en boardcomputerweergave.

Er zijn radio's verkrijgbaar die speciaal gemaakt zijn om als aftermarket Vectra radio ingebouwd te worden, zie foto hier onder. Is in elk geval mooier dan een standaard dubbel din radio. Ik heb hier eens en folder van bij de Heuts zien liggen. Ben het merk even kwijt...

opel_astra_vectra_car_dvd_radio_gps.jpg

inter face volgens mij was het deze CA-R-PI.151 moet ik efe op zoeken dacht deze kost ook weer 100 eu dacht ik

Die aftermarket radio's schelen dan ook wel serieus van kwaliteit tov een dubbeldin van een Pioneer, Alpine, Kenwood, e.d. .... Op de chinese markt wordt hier heel hard op ingespeeld en smijten ze ermee naar je hoofd, maar de kwaliteit is er dan ook naar ....

Terug
Naar boven