@soepkiepe wrote:jij hebt die angel eyes volgens mij aardig anders dan mij.
net andersom zelfs geloof ik.
bij mij.
stand 1. alleen de ringen.
stand 2. ringen en de buitenste.
seinen met groot licht. ringen, buitenste, binnenste.
groot licht aan. ringen en alleen de binnenste.
nu werd mij verteld dat de buitenste uit gaan omdat het anders te veel stroom trekt of warm word?
mij lijkt het namelijk mooi dat wanneer ik groot licht aan zet mijn gewone licht (stand 2) ook door blijft branden.
dus dat er het zelfde brand dan wanneer ik sein.
heb nog ff een ander vraagje over verlichting.
ik heb geen mistlamp voorbereiding, wil dit er ooit wel op maken.
maar heb nog 2 blauwe steeklampjes liggen, wou ik in de mistlampen bij maken.
alleen ik ben niet zo handig met kabels en elektra dus wou het krot maar krachtig doen.
lampje in me mistlamp maken (gat er bij boren) en dan met door verbinden naar mijn stadslicht (stand 1 dus, haal ze wel eens door elkaar)
maar mag dat voor de keuring ook? dat blauw niet mag weet ik, dus voor de apk druk ik er sowieso witten in, maar mag dat wel? of is dat afkeur? aangezien ik ze dan niet apart aan en uit kan zetten, en dus alleen uit gaan wanneer ik alle lampen uit doe.
Deze is makkelijk aan te passen trouwens.
Effe meten bij de knipperhendel
er is er een waar de stroom weggaat als je de hendel van je afdrukt met licht aan, en er is 1 aansluitin die stroom blijft bewaren op grootlicht, daar moet dan de Dimlicht opkomen.
dat dimlicht uitgaat is gemaakt om het H4 lampje te sparen, die heb je niet meer, dus kan je m modificeren naar Tigra / Vectra-B / Omega-B aansluiting
dat heb ik met de Combo ook gedaan.
Ging dacht ik om de Gele en Geelwitte draad aanpassen..
Willem