• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dubbele achterlichten maken astra coupe

remlicht welke wel wat onduidelijk is bij de G, word dan ineens een stuk duidelijker zichtbaar, zeker op langere afstanden..

Willem

ja vriend van me zei het net ook dat het remlicht onduidelijk was nu hij erop lette met de nieuwe lampjes erin maar ik heb dan wel het geluk met een coupe te rijden en een 3de remlicht in de koffer te hebben zitten hij dacht ook dat de reflectie van de mistlamp miss anders was dan de reflectie van het remlicht qua spiegel erachterin

ja vriend van me zei het net ook dat het remlicht onduidelijk was nu hij erop lette met de nieuwe lampjes erin maar ik heb dan wel het geluk met een coupe te rijden en een 3de remlicht in de koffer te hebben zitten hij dacht ook dat de reflectie van de mistlamp miss anders was dan de reflectie van het remlicht qua spiegel erachterin

dat verschil valt wel mee, maar een hoger remlicht schijnt wel recht in de patser, en dat is DUIDELIJK zeg maar.

Let wel op, de gewone remlichten mogen niet hoger zitten als het 3e remlicht, maar dat zit wel goed bij de Coupe volgens mij..

Willem

dat verschil valt wel mee, maar een hoger remlicht schijnt wel recht in de patser, en dat is DUIDELIJK zeg maar.

Let wel op, de gewone remlichten mogen niet hoger zitten als het 3e remlicht, maar dat zit wel goed bij de Coupe volgens mij..

Willem

Gat bijmaken in de reflector is geen probleem, heb dit destijds met een speedboor gedaan bij mijn Astra G.

het lastigste is om de spaantjes van het boren weer uit je unit te krijgen...

Ik had trouwens alleen de remlichten aangepast: ipv duplo voor rem en achterlicht onderin, remlichten bovenin en achterlicht onderin en dan links een duplo lamp voor mistlamp/achterlicht.

Oja om dit voor elkaar te krijgen hoef je alleen maar draden op de fittinghouder om te steken, beide fittinghouders zijn namelijk compleet bezet.

Gat bijmaken in de reflector is geen probleem, heb dit destijds met een speedboor gedaan bij mijn Astra G.

het lastigste is om de spaantjes van het boren weer uit je unit te krijgen...

Ik had trouwens alleen de remlichten aangepast: ipv duplo voor rem en achterlicht onderin, remlichten bovenin en achterlicht onderin en dan links een duplo lamp voor mistlamp/achterlicht.

Oja om dit voor elkaar te krijgen hoef je alleen maar draden op de fittinghouder om te steken, beide fittinghouders zijn namelijk compleet bezet.

@wim-v6 wrote:remlicht welke wel wat onduidelijk is bij de G, word dan ineens een stuk duidelijker zichtbaar, zeker op langere afstanden..

Willem

jij begrijpt het :wors vind ik zelf ook.

@ midnight black inderdaad ja als ik nu even de draadjes van mistlicht en remlicht verwissel heb ik evenzeer mijn 4 achterlichten nog maar verhuist mijn mistlamp naar onder en het remlicht naar boven dat is werk voor vrijdag :) maar ga ik zeker doen :) is echt goed bekeken :)

@wim-v6 wrote:remlicht welke wel wat onduidelijk is bij de G, word dan ineens een stuk duidelijker zichtbaar, zeker op langere afstanden..

Willem

jij begrijpt het :wors vind ik zelf ook.

@ midnight black inderdaad ja als ik nu even de draadjes van mistlicht en remlicht verwissel heb ik evenzeer mijn 4 achterlichten nog maar verhuist mijn mistlamp naar onder en het remlicht naar boven dat is werk voor vrijdag :) maar ga ik zeker doen :) is echt goed bekeken :)

Valt wel mee hoor, met die 'bak licht'.

LED-achterlichten zijn veel vervelender, zoals bijv. bij die Alfa Guilletta...

en toch blijft het irritant voor achterliggers..zowel boven als onder lampen aan...98 van de 100 mensen denken dat de remlichten branden..neem aan dat dit ook niet goedgekeurd word bij de apk zo?

dikke boete's uitschrijven om zoiets!

Terug
Naar boven