• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dubbele achterlichten maken astra coupe

Bij deze niet als je goed leest.

De bovenste ga je beide van DUBBELPOLIG voorzien..

dan heb je Achterlicht en Mistachterlicht uit het bovenste lampje, net zoals de onderste Achterlicht en Remlicht is.

Willem

Bij deze niet als je goed leest.

De bovenste ga je beide van DUBBELPOLIG voorzien..

dan heb je Achterlicht en Mistachterlicht uit het bovenste lampje, net zoals de onderste Achterlicht en Remlicht is.

Willem

Dit is idd een leuke mod. Zeker een Vectra B station, Astra F, is allemaal maar karige verlichting..

Heb het ook bij me Astraatje F. Ik moet alleen wel voor APK de originele setup erin zetten ten einde van werking mist achterlicht, maar heb dan ook 3x stadslicht, met 2 remlichten per kant. Heb extra 'apk setje' p&p liggen, dat scheelt.

p1070777rev.jpg
p1070773rev.jpg

Dit is idd een leuke mod. Zeker een Vectra B station, Astra F, is allemaal maar karige verlichting..

Heb het ook bij me Astraatje F. Ik moet alleen wel voor APK de originele setup erin zetten ten einde van werking mist achterlicht, maar heb dan ook 3x stadslicht, met 2 remlichten per kant. Heb extra 'apk setje' p&p liggen, dat scheelt.

p1070777rev.jpg
p1070773rev.jpg

nja kun je eens een foto van de achterkant maken dan als je wilt?

zal ik eens zien als ik het ook kan, ik ben met dat soort dingen ook niet echt handig, maar van een foto namaken moet et doen zijn toch? :P

en dan ook maar es fotos van de rest van de astra, hoor net dat het niet zomaar een astra is haha

nja kun je eens een foto van de achterkant maken dan als je wilt?

zal ik eens zien als ik het ook kan, ik ben met dat soort dingen ook niet echt handig, maar van een foto namaken moet et doen zijn toch? :P

en dan ook maar es fotos van de rest van de astra, hoor net dat het niet zomaar een astra is haha

hahaha standaard 1 kapot :D :D

ma inderdaad vind dit zelf ook veiliger ook dat de remlichten naar boven verhuist zijn ben je zowieso al beter zichtbaar :)

hahaha standaard 1 kapot :D :D

ma inderdaad vind dit zelf ook veiliger ook dat de remlichten naar boven verhuist zijn ben je zowieso al beter zichtbaar :)

kwam deze ff tegen via google, beetje oud topic:P

maar ik vraag me af als dat met die astra lampen een beetje makkelijk te doen is, vind dit namelijk wel erg vet staan!

(ook mooi strak geblindeerde achterruit trouwens :thumbup :thumbup )

Ik moet er ook nog steeds aan beginnen...

Kom er net achter dat m'n klepdekselpakking lekt...eerst daar maar eens naar kijken.

kwam deze ff tegen via google, beetje oud topic:P

maar ik vraag me af als dat met die astra lampen een beetje makkelijk te doen is, vind dit namelijk wel erg vet staan!

(ook mooi strak geblindeerde achterruit trouwens :thumbup :thumbup )

ja ik ook nog hoor :) maar zit met het volgende probleem in het bovenste vak van het achterlicht moet je rechts een gat in maken dan om het lampje door te steken maar gaat de chrome binnenkant dan niet afbrokkelen ofzo want links zit wel een gat maar rechts niet daarmee

Ik moet er ook nog steeds aan beginnen...

Kom er net achter dat m'n klepdekselpakking lekt...eerst daar maar eens naar kijken.

ja ik ook nog hoor :) maar zit met het volgende probleem in het bovenste vak van het achterlicht moet je rechts een gat in maken dan om het lampje door te steken maar gaat de chrome binnenkant dan niet afbrokkelen ofzo want links zit wel een gat maar rechts niet daarmee

@opel-motorsport wrote:ja ik ook nog hoor :) maar zit met het volgende probleem in het bovenste vak van het achterlicht moet je rechts een gat in maken dan om het lampje door te steken maar gaat de chrome binnenkant dan niet afbrokkelen ofzo want links zit wel een gat maar rechts niet daarmee

Ik heb er bij geen van de lampen problemen mee gehad..

Alleen moeten we de Astra-G nog doen..

Willem

Ik heb toendertijd ook bij mijn Renault 19 dubbele achterlichten gemaakt!

Maar die zaten in de kofferbakklep! Niet echt zo handig. Maar dan creerde je 2 lange stroken van achterlicht.

Misschien dat ik dit ook eens ga maken op de station. Vind het altijd wel wat hebben als het anders is als anderen.

@opel-motorsport wrote:ja ik ook nog hoor :) maar zit met het volgende probleem in het bovenste vak van het achterlicht moet je rechts een gat in maken dan om het lampje door te steken maar gaat de chrome binnenkant dan niet afbrokkelen ofzo want links zit wel een gat maar rechts niet daarmee

Ik heb er bij geen van de lampen problemen mee gehad..

Alleen moeten we de Astra-G nog doen..

Willem

Terug
Naar boven