• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dubbele beenbreuk burgemeester Heidema ( Deventer ) bij curi

GlennGSI

Woont hier bijna
DEVENTER - 20-07-2010 - Burgemeester Andries Heidema van Deventer is gistermiddag gewond geraakt bij een motorongeluk. Hij is met een dubbele beenbreuk opgenomen in het ziekenhuis en is inmiddels geopereerd.

Heidema ging onderuit op de Averlose Houtweg in Diepenveen, nabij zijn woning. De burgemeester heeft aangifte gedaan van het ongeluk bij de politie omdat hij geen motorrijbewijs heeft en bovendien geen helm droeg. Heidema erkent dat hij fout was: "Ik ben dom geweest en had dit natuurlijk niet moeten doen. Ik heb er spijt van en neem uiteraard de volle verantwoordelijkheid van mijn handelen." De politie heeft proces verbaal opgemaakt.

Gistermiddag zou er een koper komen voor de motor van Heidema's zoon. De burgemeester wilde daarom de motor nog even warm laten lopen en reed een stukje over een doodlopende weg nabij zijn huis. Toen Heidema gas gaf, schoot de motor weg en kwam hij ten val.

Hij geeft zich zelf aan.. tjah als burgemeester moet je wel het goede voorbeeld geven hea :jerry

Respect!!! Beter dan een raadslid dat in een kroeg gaat staan roken, en zegt dat het toen niet te controleren valt.... regeltjes verzinnen en dan zelf er niet aan houden:cry:cry:cry. Hypocriete zakken hooi....

Sorry, moest ik even kwijt.

origineel gepost door GlennGSI

en ook nog even de motor warm rijden voor de verkoop.. zal ook geen zuivere koffie geweest zijn :')

zal wel geen zuivere koffie zijn:P

OT: Wel netjes dat ie het heeft toegegeven

ach burgemeester.............foei meneer niet weer doen.

Boeten??? nee dat doen ze dan niet hoor.

Staat alleen leuk in de krant, verder niet.

origineel gepost door Fearless

ach burgemeester.............foei meneer niet weer doen.

Boeten??? nee dat doen ze dan niet hoor.

Staat alleen leuk in de krant, verder niet.

idd, lijkt me ook sterk dat ie daadwerkelijk iets krijgt.. als een normaal iemand/geen burgemeester iemand dit doet krijgt je gelijk een artikel 5 om je oren als ze niet verder gaan.

Terug
Naar boven