@Fearless wrote:ja okee, ik weet het ook niet. Ken de belgische regels niet.
De gene die m gaat kopen mag wel even goed naar de motor kijken.
Want als je het mij vraagt klopt de helft van de lijst al niet. bijv de drijfstangen en dergelijke.
Je maakt mij niet wijs dat Jeroen (die m van mij overnam) dat allemaal aan de motor gedaan heeft terwijl die m voor een rooitje minder weer van de hand doet....Heb ik de vorige eigenaar ook verteld.
f13 bak klopt ook niet, was een f16....(of iemand moet die er achter gedrukt hebben....)
De helft van de foto's kloppen ook niet, zijn mijn oude fotos van in opbouw
Ding verdient iig een goed baasje die er een turbo blok inbouwt..Dan komt ie tenminste goed mee op de baan :thumb
ALs ze mij maar niet lastig gaan vallen met van allerlei vragen, ik kan dat ding ooit wel eens opgebouwd hebben, maar ondertussen is ie 2/3 eigenaren verder dus ik weet ook niet wat er verder aan geknooid is.
Die F13 bak, dat viel mij ook op ja. Smallblok bak achter een Bigblock... Dat past normaal niet zomaar. 'Tkan wel, maar lijkt me vrij veel gekloothannes en ook slijtage gevoeliger.
@kendirven wrote:idd en velgen mogen niet buiten kast komen verlaging mag niet moet orginele bandemaat op velgen liggen,uitlaat en zo
kan ik nog wel een boek schrijven met wat niet mag
Verlaging mag wel

Je moet alleen een Goca raport bij de verlagingsset hebben
Lullige is dat je daar bij veel fabrikanten extra voor betaalt (100 euro voor een stukje papier is niet vreemd). De goedkope duitse rommel krijg je nooit van je leven een Goca papiertje bij, die is er gewoon niet, dus je kan Jom, FK, TATechnics en consorten wel vergeten. Zit je meteen vast aan V-Maxx, KW (of dochtermerken als AP en Weitec, etc), Bilstein, Koni, etc etc. En dan moet je je papiertje nog... Dure geintjes...
En zo zijn er nog wel meer dingen. Zolang je er papieren bij hebt die in Belgie geldig zijn, krijg je het wel door de keuring.
Maja, bij een motorblok krijg je geen papieren

Dus dat kan je wel schudden.
Ken (naja, groot woord, spreek em wel eens op een forum) iemand in Belgie met een Honda die dus ook van alles doet.
Schroefsetje, Camberverstelling, spoilertje, andere velgen, etc. Het lukt allemaal wel, maar je moet donders goed opletten dat je de juiste papieren hebt.