• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Duits Autosport Festival

Ik was er ook met de Signum maar stond beetje achteraf helaas! Verder wel hoop mooie auto's bekeken :thumb maar ik heb geen Opel mensen gesproken helaas

@danny/ white signum wrote:Ik was er ook met de Signum maar stond beetje achteraf helaas! Verder wel hoop mooie auto's bekeken :thumb maar ik heb geen Opel mensen gesproken helaas

Volgens mij was jij de enigste Signum, diegene die een beetje een creme kleur had, zoja als jij dat was heb jij een erg strakke opel ;)

@Illusionx11 wrote:@danny/ white signum wrote:Ik was er ook met de Signum maar stond beetje achteraf helaas! Verder wel hoop mooie auto's bekeken :thumb maar ik heb geen Opel mensen gesproken helaas

Volgens mij was jij de enigste Signum, diegene die een beetje een creme kleur had, zoja als jij dat was heb jij een erg strakke opel ;)

Heb ook geen andere Signum gezien! Mijn signum is wit met zwart dak en zwarte velgen weet niet of je die gezien hebt

@danny/ white signum wrote:@Illusionx11 wrote:@danny/ white signum wrote:Ik was er ook met de Signum maar stond beetje achteraf helaas! Verder wel hoop mooie auto's bekeken :thumb maar ik heb geen Opel mensen gesproken helaas

Heb ook geen andere Signum gezien! Mijn signum is wit met zwart dak en zwarte velgen weet niet of je die gezien hebt

Ja die heb ik ook gezien, zag er ook erg netjes uit ;)

Het was weer een mooi evenement, veel gezien en veel bekende gesproken. hopen dat het komende jaren weer op zandvoort blijft.

@giuliettaevo

Hoop dat je de rest van het verhaal nog even bij hem gaat verifieren.

Driften op parkeerplaatsen en paddock's waar showauto's staan of waar mensen lopen is NOT done.

Zelf niet geweest er was iets met het inhangen van een v6

Theun

@dj_lifestyle wrote:was erg gezellig vanmiddag, veel gezien en aardig wat opel spul idd.

Stond naast een andere OPC ook van t forum, ff gezellig mee gekletst :).

Prima weertje erbij, al was het int begin wat gedrup, maar ach t mocht de pret niet drukken.

Het was zeker een geslaagde dagje, mooi weer erbij gehad, en veel foto's geschoten...

Ik was inderdaad die ander opc haha..

2opci.jpg

op terugweg tot aan lelystad rustig gereden.. en toen ging me broertje even paar keer de corsa Turbo goed indrukke.. oeee machtig

Het was een mooi event!

Helaas was het op het paddock een beetje dood, er hing echt absoluut geen sfeer zoals het op Assen normaal wel is.

Misschien komt dat omdat de stands aan de andere kant stonden. Als dit tussen door de auto's vermengd zou zijn was het wellicht wat 'gezelliger'.

Om even in te haken op het drift-gebeuren op het paddock wil ik ook even klagen :jerry

Niet om alles over 1 kam te scheren, maar als er debiel gereden wordt of gewoon debiel gedaan wordt zijn het opvallend vaak (eigenaren van) VAG-auto's. Dit is echt heel storend... Maar goed, wat doe je er aan...

Gr.

Pastra :jerry

@ danny die wage van jou had ik ook nog gezien ja,echt een hele nette bak! btw van wie was die dett c coupe die bij mequirs stand stond was ook wel een apperaatje zeg!

mooie complete reportage @helmer :thumb die kanjer van mij staat er ook bij :wub 3e prijs gewonnen met de drag :jerry

filmjes volgen nog. ik ben druk aan het oploaden :sleeping

Terug
Naar boven