• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dumpvalve astra G opc

Ik heb mijn dumpvalve opengehaald en geconstateerd dat deze versleten is.

Ik heb naar Mtech gemaild (waar deze destijds vandaan kwam), maar daar wisten ze me te vertellen dat een Bailey dumpvalve niet meer te verkrijgen is en dat hun zelf een betere versie hebben.

Iemand hier ervaring mee?

Offtopic;

Hallo,

Momenteel testen we nieuwe dumpvalves.

Bailey motorsport is gestopt, en daarom hebben we deze versies helaas van onze website moeten halen.

Zodra de nieuwe versies klaar zijn met testen, dan komen ze direct weer op de website te staan.

We verwachten binnen 2 weken ongeveer.

Verstuurd op: 08-07-2013

Zijn ze dan ook al lang mee bezig, had hun destijds ook gemaild erover..

waarom niet een forge of een collins erop dan?

de collins schijnen ook beter te zijn dan de baileys.

ik heb gisteren een Collins dumpvalve gestoken, maar nu zit ik met het volgende probleem:

Als ik op constant toerental rijd (met of zonder cruise control) blijft de dumpvalve zachtjes blazen en na een paar seconden kan ik geen gas meer. Soms valt hij zelfs stil.

Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar het lijkt me wel heel toevallig dat het lampje van de tractiecontrole ook telkens aan gaat :s

Daarstraks heb ik de auto laten uitlezen en kreeg een foutmelding van de katalysator (logisch, want die zit er geen meer onder), van de turbo en van de luchtmassameter.

Nog iemand die deze problemen heeft (gehad) of hier raad mee weet?

heb ook een collins en geen problemen......heb mijn collins via Botter gekocht,....deze past ze ook iets aan maar hoe en wat verder weet ik niet......hij werkt wel gewoon goed en blaast netjes (hard) af.

zitten al je slangen en slangklemmen wel goed vast???????? bedenk ik me net.........heb ook een x zoiets gehad en toen zat de slang op de intercooler niet goed......

Terug
Naar boven