• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dumpvalve voor Z20lel binnen, nieuw probleem

@turbosix wrote:foto 1 is de laatste alleen is dat ook alweer veranderd, dan zit de DV weer zo als op de 2de foto,

ik heb een gasklephuis zelf verbouwd zodat de DV er op kon, alleen was het afblaas geluid veel zachter omdat hij midden in het blok zit, verschil in werking merkte ik niet

dus heb ik de oude situatie weer maar dan icm de blauwe slangen en de nep-carbon delen.

de grotere aanzuigbuis is niet zichtbaar op de foto's, het is de buis die in de grill zit en naar het filterhuis loopt

Foto: de oude en de nieuwe naast elkaar..

SP_A0037-1.jpg

39,- bij m-tech en tot mn verbazing 69,- bij EDS?!

Zou deze aanzuigbuis ook passen op een astra g coupe turbo ??

Groetjes.

foto 1 is de laatste alleen is dat ook alweer veranderd, dan zit de DV weer zo als op de 2de foto,

ik heb een gasklephuis zelf verbouwd zodat de DV er op kon, alleen was het afblaas geluid veel zachter omdat hij midden in het blok zit, verschil in werking merkte ik niet

dus heb ik de oude situatie weer maar dan icm de blauwe slangen en de nep-carbon delen.

de grotere aanzuigbuis is niet zichtbaar op de foto's, het is de buis die in de grill zit en naar het filterhuis loopt

SP_A0037-1.jpg

Waar kan je die aanzuigbuis bestellen?

De mijne is pleite dus moet zowiezo een nieuwe hebben.

Welke type is het?

Bestel ik em zo bij de opeldealer :)

@turbosix wrote:foto 1 is de laatste alleen is dat ook alweer veranderd, dan zit de DV weer zo als op de 2de foto,

SP_A0037-1.jpg

Groetjes.

@belgium turbo wrote:@turbosix wrote:foto 1 is de laatste alleen is dat ook alweer veranderd, dan zit de DV weer zo als op de 2de foto,

SP_A0037-1.jpg

Groetjes.

Ja

Waar kan je die aanzuigbuis bestellen?

Welke type is het?

@frank de jonge wrote:Waar kan je die aanzuigbuis bestellen?

Welke type is het?

Opel dealer, vectra c inlaat.

@belgium turbo wrote:@turbosix wrote:foto 1 is de laatste alleen is dat ook alweer veranderd, dan zit de DV weer zo als op de 2de foto,

SP_A0037-1.jpg

Groetjes.

Ja

@frank de jonge wrote:Waar kan je die aanzuigbuis bestellen?

Welke type is het?

Opel dealer, vectra c inlaat.

Ooh ja de dealert, vergeten.

Ik heb hier geen dealer in de buurt zitten en heb de buis dus bij M-tech besteld,

hij is erg duur maar ik had een nog ander onderdeeltje snel nodig en hij levert snel.

Wat kost de inlaatbuis eigenlijk bij de dealer?

ben erg benieuwd wat meneer mathijsen aan mij verdiend heeft :hmmz

Ooh ja de dealert, vergeten.

Ik heb hier geen dealer in de buurt zitten en heb de buis dus bij M-tech besteld,

hij is erg duur maar ik had een nog ander onderdeeltje snel nodig en hij levert snel.

Wat kost de inlaatbuis eigenlijk bij de dealer?

ben erg benieuwd wat meneer mathijsen aan mij verdiend heeft :hmmz

ff Kick, moet ff weten welke inlaat het nou moet zijn. Gewone Vectra C toch want die van de turbo was een heel kort dingetje???

Ben er net ff geweest namelijk.

ff Kick, moet ff weten welke inlaat het nou moet zijn. Gewone Vectra C toch want die van de turbo was een heel kort dingetje???

Ben er net ff geweest namelijk.

Terug
Naar boven