• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Duurste manta die ik ooit heb gezien!!

@nova1.6 wrote:Miss ligt er een pot met goud achterin ;)

HAHAHAH een pot met goud :D hahahahah zal wel met papier machee in elkaar zijn geflanst dat onderstel om het roest te verbergen ^^ zulke praktijken heb ik wel eens gezien nou je gaat schrikken bij het leven... als deze gerestaureerd zou moeten zijn waarom glimt dat hok dan niet :D ? kleine moeite om em even te laten poetsen en een coating erop te zetten?!?!?!?!?! dat vind ik wel mogen voor dat geld.... ik zoek namelijk een old timertje :) Zo'n kadet coupe

@jan0405 wrote:@nova1.6 wrote:Miss ligt er een pot met goud achterin ;)

HAHAHAH een pot met goud :D hahahahah zal wel met papier machee in elkaar zijn geflanst dat onderstel om het roest te verbergen ^^ zulke praktijken heb ik wel eens gezien nou je gaat schrikken bij het leven... als deze gerestaureerd zou moeten zijn waarom glimt dat hok dan niet :D ? kleine moeite om em even te laten poetsen en een coating erop te zetten?!?!?!?!?! dat vind ik wel mogen voor dat geld.... ik zoek namelijk een old timertje :) Zo'n kadet coupe

ook kadett coupeetjes kunnen duur zijn,

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-kadett-c-coupe-gt-e-lennestadt/177806492.html" onclick="window.open(this.href);return false;

bijna €30.000 maar dan heb je ook wat

Verkoper gemaild.

Ze verkopen hem voor iemand van de mantaclub nederland.

Hij is nog niet gerestaureerd maar wordt voor dat geld pas bij de verkoo

p van buiten gerestaureert.

@Haasje17 wrote:Verkoper gemaild.

Ze verkopen hem voor iemand van de mantaclub nederland.

Hij is nog niet gerestaureerd maar wordt voor dat geld pas bij de verkoo

p van buiten gerestaureert.

Als hij voor dat geld gerestaureert wordt kan het nog wel:)

@nova1.6 wrote:Miss ligt er een pot met goud achterin ;)

I wish:D

Deze heb ik dus vorige week zien rijden in Breda (had 'm nog genoemd in het 'Manta gespot'-topic).

Zag er van buiten wel netjes uit.

Om even op de rode aan het begin van dit topic terug te komen

deze manta is nog niet zo super lang geleden opnieuw gespoten

heb er toevallig nog fotos van op de pc staan

CIMG0005_zps6d7a92b6.jpg

CIMG0007_zps78e66e07.jpg

CIMG0008_zps6d9de2f5.jpg

CIMG0009_zpsde1b60aa.jpg

CIMG0010_zpsb7e90fe3.jpg

CIMG0012_zps360f1075.jpg

CIMG0013_zps0faf669a.jpg

CIMG0014_zps5654fe3d.jpg

wel mooi gespoten maar wat zul je balen dat als je later je achterlicht er eens uit moet hebben en het rubber eraan vast geplakt zit en je een stuk lak meeneemt :hmmz

jaaaa idd dat vind ik ook erg dom dat ze de achterlichten er niet gewoon even eruit hebben gehaald :cry

ja knipperlichten voor idem dito

is waarschinlijk rijdend gebracht en effe snel spuitbeurtje dan ziet ie er weer fris uit en dikke prijs erop en HOPPA

Terug
Naar boven